  • 21. Data: 2005-08-02 18:13:19
    Temat: Re: wezwanie do Straży Miejskiej - co z tym? poradźcie plisss
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "souL" <s...@p...enterpol.pl.usun.to> napisał w wiadomości
    news:dco9s3$r9k$2@news.enterpol.pl...

    > a jak trafie na starego upierdliwca albo nei daj Boze babe? to nie
    > pomoze mi ladny usmiech, zalotne spojrzenie ani nawet ladne nogi i 175
    > cm wzrostu :D juz sie sama z tego smieje.

    To zadzwoń i powiedz, że chcesz się umówić co do terminu. Dowiesz się,
    czy chłop, czy baba. Oczarować można nawet starego :-)

  • 22. Data: 2005-08-03 06:27:07
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    > owszem, ale zostało popełnione wykroczenie i teraz nalezy poddać się karze

    Buhaha..

    Wczoraj jadąc samochodem przekroczyłem dozwoloną prędkość. Dziś pójdę na
    policję poprosić o ukaranie mandatem :-))

    --
    Paweł

  • 23. Data: 2005-08-03 06:28:09
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > A sądzisz, ze koniecznie muszą udowodnić? Bez tego nie da się wniosku o
    > ukaranie do sadu przesłać?
    Wniosek do sadu bez wczesniejszego zawiadomienia?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 24. Data: 2005-08-03 06:34:24
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    > a jak trafie na starego upierdliwca albo nei daj Boze babe? to nie
    > pomoze mi ladny usmiech, zalotne spojrzenie ani nawet ladne nogi i 175
    > cm wzrostu :D juz sie sama z tego smieje.

    Zrobisz co zechcesz. Ale jak napisałem włożenie czegokolwiek pod wycieraczkę
    nie jest skutecznym doręczeniem w świetle prawa. Możesz śmiało olać. Chyba,
    że poczuwasz się do obywatelskiego obowiązku..

    --
    Paweł

  • 25. Data: 2005-08-03 07:56:53
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł napisał(a):
    > Zrobisz co zechcesz. Ale jak napisałem włożenie czegokolwiek pod wycieraczkę
    > nie jest skutecznym doręczeniem w świetle prawa.

    to zależy czego
    wezwania można doręczać "w inny sposób stosownie do okoliczności"
    (art.137 kpk) ;)
    inna sprawa to małe szanse udowodnienia, że takie wezwanie dotarło

    KG

  • 26. Data: 2005-08-03 10:14:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Wczoraj jadąc samochodem przekroczyłem dozwoloną prędkość. Dziś pójdę na
    > policję poprosić o ukaranie mandatem :-))

    Naprawde nie dostrzegasz różnicy? W takim razie bardzo mi przykro, że są
    tak mało inteligentni ludzie. Ona _dostała wezwanie_ celem opłacenia
    mandatu za popełnione wykroczenie, a pyta, jak tego uniknąć.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 27. Data: 2005-08-03 10:29:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dcpo5q$lj1$4@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Wniosek do sadu bez wczesniejszego zawiadomienia?

    Ustalą właściciela pojazdu i go wezwą. Tyle, ze w tym momencie z uwagi
    na upływ czas mandat już nie będzie wchodził w grę.

  • 28. Data: 2005-08-03 10:30:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > to zależy czego
    > wezwania można doręczać "w inny sposób stosownie do okoliczności"
    > (art.137 kpk) ;)
    > inna sprawa to małe szanse udowodnienia, że takie wezwanie dotarło

    Oczywiście, ze macie rację. Bitwa jest do wygrania, tylko co z wojną? Co
    da schowanie głowy w piasek? No może poza utrudnieniem sprawy Straży
    Miejskiej, która w ramach frustracji może się wkurzyć.

  • 29. Data: 2005-08-03 11:36:48
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    > Naprawde nie dostrzegasz różnicy? W takim razie bardzo mi przykro, że są
    > tak mało inteligentni ludzie. Ona _dostała wezwanie_ celem opłacenia
    > mandatu za popełnione wykroczenie, a pyta, jak tego uniknąć.

    A ja twierdzę, że zgodnie z prawem to niczego nie dostała. Dostarczenie
    wezwania w ten sposób jest nieskuteczne. I tylko tu różnimy się podejściem
    do sprawy.

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2005-08-03 13:28:53
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-03 13:36 Paweł napisał(a):
    > A ja twierdzę, że zgodnie z prawem to niczego nie dostała. Dostarczenie
    > wezwania w ten sposób jest nieskuteczne. I tylko tu różnimy się podejściem
    > do sprawy.

    Jak nie dostała? Napisała, że dostała. Wystarczy.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/