  • 11. Data: 2005-08-02 14:16:19
    Temat: Re: wezwanie do Straży Miejskiej - co z tym? poradźcie plisss
    Od: scream <n...@p...pl>

    souL napisał(a):
    > Znak byl zasloniety! :P drzewami i stalo kupe innych samochodow

    czy wiesz ile morderstw rocznie dokonuje się w Polsce?
    no, a teraz weź nóż i idź zadźgać kogoś, kogo nie lubisz
    będziesz usprawiedliwiona, bo przecież tyle innych osób tak robi...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-08-02 14:29:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dcnma5$n3$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > To chyba nie jest mandat tylko wezwanie (sama tak napisalas). Jak
    straz
    > miejska udowodni Ci ze otrzymalas taka karteczke? Mogl ja wiatr
    porwac,
    > moglo Ci jakies dziecko sprzatnac itp.

    A sądzisz, ze koniecznie muszą udowodnić? Bez tego nie da się wniosku o
    ukaranie do sadu przesłać?

  • 13. Data: 2005-08-02 14:31:15
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > czy wiesz ile morderstw rocznie dokonuje się w Polsce?
    > no, a teraz weź nóż i idź zadźgać kogoś, kogo nie lubisz
    > będziesz usprawiedliwiona, bo przecież tyle innych osób tak robi...

    Ty jak popelnisz wykroczenie drogowe i policjant tego nie widzi, to w akcie
    postawy obywatelskiej biegniesz na najblizszy posterunek z samodenuncjacja?

    pozdrawiam
    wkamil

  • 14. Data: 2005-08-02 14:31:59
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-02 16:04 souL napisał(a):

    > Zapomnialam dodac ze to nie jest samochod "biednej studentki" tylko taty
    > i na niego sa papiery. Nie mam i nie mialam nigdy dochodow w skarbowce!

    Więc w czym problem? Przekaż wezwanie tacie (to do niego), na pewno ma
    dochody. W razie potrzeby, można sprzedać samochód i pieniądze się znajdą.

    > Postanowilam ze nie pojde i poczekam na cos co moze a moze nie przyjdzie
    > poczta.
    >
    > Znak byl zasloniety! :P drzewami i stalo kupe innych samochodow

    Właśnie o tym piszę od początku :(
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 15. Data: 2005-08-02 14:32:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "souL" <s...@p...enterpol.pl.usun.to> napisał w wiadomości

    Jeśli pójdziesz, to masz szanse uśmiechem wytargować pouczenie. W
    najgorszym razie mandat 50-100 zł. Jeśli nie pójdziesz, to albo SM
    odpuści, albo ustali właściciela pojazdu i wezwie go w celu uzyskania
    informacji, kto kierował. Potem wniosek o ukaranie. Ale wówczas już
    mandatu nie da się "załatwić", bo pewnie minie termin.

    Ja bym poszedł. Trochę wdzięku i te sprawy :-)

  • 16. Data: 2005-08-02 14:45:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Kamil Walczak napisał(a):
    > Ty jak popelnisz wykroczenie drogowe i policjant tego nie widzi, to w akcie
    > postawy obywatelskiej biegniesz na najblizszy posterunek z samodenuncjacja?

    nie, ale jak widzi i mnie zatrzyma, to nie próbuję się wyprzeć tego co
    zrobiłem

  • 17. Data: 2005-08-02 15:12:42
    Od: souL <s...@p...enterpol.pl.usun.to>

    Wogle to dzieki za odpowiedz, myslaam ze znajdzie sie jakis maly spec od
    prawa i mi powie jak to faktycznie jest z takim wezwaniem. czy np Starz
    Miejska posiada adresy samochodow po numerze tablic rejestracyjnych czy
    tylko moze policja ma takie bazy danych.

    Na prawde mam dola. 100 na drodze nie chodzi, zwlaszcza mojej. A ja
    chcialam tylko ulzyc mojej babci i zawiezc ja do szpitala samochodem
    zeby sie nie tlukla ponad 30 km autobusami!

  • 18. Data: 2005-08-02 15:16:09
    Od: souL <s...@p...enterpol.pl.usun.to>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > mandatu nie da się "załatwić", bo pewnie minie termin.
    >
    > Ja bym poszedł. Trochę wdzięku i te sprawy :-)

    a jak trafie na starego upierdliwca albo nei daj Boze babe? to nie
    pomoze mi ladny usmiech, zalotne spojrzenie ani nawet ladne nogi i 175
    cm wzrostu :D juz sie sama z tego smieje.

  • 19. Data: 2005-08-02 16:56:17
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > nie, ale jak widzi i mnie zatrzyma, to nie próbuję się wyprzeć tego co
    > zrobiłem

    A tutaj zdaje sie nikt nikogo nie zatrzymal.

    pozdrawiam
    wkamil

  • 20. Data: 2005-08-02 17:29:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Kamil Walczak napisał(a):
    > A tutaj zdaje sie nikt nikogo nie zatrzymal.

    owszem, ale zostało popełnione wykroczenie i teraz nalezy poddać się karze