  • 31. Data: 2005-08-03 14:01:14
    Temat: Re: wezwanie do Straży Miejskiej - co z tym? poradźcie plisss
    Od: scream <n...@p...pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):
    > Jak nie dostała? Napisała, że dostała. Wystarczy.

    Nie dyskutuj z tym idiotą, nie ma sensu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2005-08-03 14:15:50
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    >tak mało inteligentni ludzie. Ona _dostała wezwanie_ celem opłacenia
    >mandatu za popełnione wykroczenie, a pyta, jak tego uniknąć.
    Tu nie potrzebna jest inteligencja, tylko wiedza, solidna wiedza.
    Wyzwa się do stawienia (tu do SM) w celu wręczenia mandatu.
    Jęsli go się przyjmie to dopiero wtedy uiszcza się go i na pewno nie w
    SM.

    Artur Golański

  • 33. Data: 2005-08-03 14:33:03
    Od: souL <s...@p...enterpol.pl.usun.to>

    Ona _dostała wezwanie_ celem opłacenia
    > mandatu za popełnione wykroczenie, a pyta, jak tego uniknąć.

    na weszwaniu nei ma nic o mandacie tylko wyjasnieniu, tylko ze ryzyk
    fizyk albo pouczneie albo 100. I tak kazdy mi mowi zeby nie isc i
    pcozekac na ewentualne wezwanie poczta. Bo wsadzanie za wycieraczke jest
    juz podobno nie wazne prawnie czy jakos tak. Bo kazdy inny mogl to wyjac!

  • 34. Data: 2005-08-04 00:45:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    souL wrote:

> [...]
    > juz podobno nie wazne prawnie czy jakos tak. Bo kazdy inny mogl to wyjac!

    Ech, ja to mam dobrze: nie ma wycieraczek - nie ma problemu :)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)