  • 21. Data: 2009-11-19 14:47:01
    Temat: Re: ustawa flagowa??
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Goomich" <> napisał w wiadomości 1...

    > Jestem prwie pewny, że jest zgodny z Konstytucją USA.

    zależy w kórą stronę,
    bo w USA to se możesz nawet majtki z flagi zrobić,
    a weź to zrób w PL...

  • 22. Data: 2009-11-19 16:42:12
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:

    > A w razie katastrofy, lepiej zawrócić statek o nazwie Polska, niż
    > Titanica o nazwie EU.

    Alternatywa jest o tyle fałszywa, ze Polska stanowi już jeden z pięciu
    pokładów głównych tego Titanica o nazwie EU

  • 23. Data: 2009-11-19 19:36:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Skiraz" <p...@o...pl> napisał

    > Czy dobrze rozumiem, że "zaleca się" to nie jest to samo co
    > "nakazuje się"?
    > Dobrze rozumiem, że niewywieszenie flagi nie ma żadnych sankcji?

    W projekcie poselskim było "Flagę [...] podnosi się".
    Po przejściu przez komisję pojawiło się "zaleca się".
    I w tym momencie projekt powinien trafić do kosza
    bo prawo to nakazy i zakazy a nie zalecenia i zachęty.
    Ustawodawca nie powinien bawić się w Wujka Dobra Rada.

  • 24. Data: 2009-11-19 19:38:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał

    > Na każdym budynku czyli: domu, garażu, wiacie, stodole, oborze,
    > kibelku wolnostojącym?

    Na budynku *mieszkalnym*. Mieszkasz w kibelku?

  • 25. Data: 2009-11-19 21:24:01
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 19 Nov 2009 11:50:41 +0100, Andrzej Lawa napisał:

    > Ja się bardziej boję, że ktoś kiedyś wpadnie na pomysł np. konieczności
    > odśpiewania hymnu państwowego przy wchodzeniu do urzędu ;->

    Ja tam najczęściej podczas wychodzenia z urzędów to najgorszy hip-hop czy tam
    rap pod nosem...

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 26. Data: 2009-11-20 11:52:55
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Na budynku *mieszkalnym*. Mieszkasz w kibelku?

    Tak, 2 x dziennie po 3 minuty :-)

  • 27. Data: 2009-11-21 02:02:22
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Jeszcze będzeisz wspominał i to całkiem niedługo jako malutką filigranową dziureczkę,
    razem z Balcerkiem, co to sp... w ostatniej
    chwili na upatrzone stanowisko bankowe.
    JaC

    -----