  • 1. Data: 2009-11-18 20:13:41
    Temat: Niedzialajacy sprzet
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Kupilem dzisiaj w sklepie mikser. Po powrocie do domu okazalo sie, ze
    sprzet nie dziala. Za chwile bylem w sklepie, gdzie sprzedawca stwierdzil,
    ze laskawie mi to naprawi.
    Czy teraz w gre wchodzi gwarancja, czy niezgodnosc z umowa?
    Nie ma jakiegos sposobu, zeby od razu odstapic od umowy?
    Troche mi sie nie usmiecha kupowanie naprawianego towaru w cenie nowego...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 2. Data: 2009-11-18 23:57:58
    Temat: Re: Niedzialajacy sprzet
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:
> [...]
    > ze laskawie mi to naprawi.
    > Czy teraz w gre wchodzi gwarancja, czy niezgodnosc z umowa?

    A co wybrałeś?

  • 3. Data: 2009-11-19 10:20:34
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > --
    > usenet jest dla mieczakow
    > #pregierz - najlepszy kanal wsrod mezczyzn

    Wymiana na nowy odrazu z miejsca od reki
    nie ma mowy o naprawianiu

    ja kupilem czajnik Braun wracam do domu zaczynam gotowac wode
    a ona cieknie z dolu czajnika
    wode wylalem, do auta i do sklepu, mowie ze sie leje ze mi dziadostwo
    sprzedali
    gosc wzial poszedl na zaplecze sprawdzic fakt leje sie i zaraz mi przyniósl
    ladnie nowy zapakowany i dzialajacy ale tez w domu sprawdzilem go dopiero
    tego drugiego.

  • 4. Data: 2009-11-19 10:47:25
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przyniósl
    > ladnie nowy zapakowany i dzialajacy ale tez w domu sprawdzilem go dopiero

    Wydaje mi sie, ze takie dzialanie bylo tylko i wylacznie dobra wola
    sprzedajacego dbajacego o dobre imie swojego sklepu...
    Zauwaz, ze bardzo duzo osob testuje sprzet po zakupie w marketach, aby
    wlasnie uniknac tego typu niespodzianek.

    Co innego oczywiscie sprzedaz "na odleglosc"... tutaj odpowiedzialnosc
    sprzedawcy jest zdecydowanie wieksza.

    --
    doom3