  • 1. Data: 2009-11-19 07:39:22
    Temat: Co to za awizo 7 dniowe?
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    wieczorem jadę na pocztę odebrać przesyłkę poleconą, w awizo jest 7 dni na
    odbiór. No i ma nie taki wzór jak standardowe awizo. Pierwszy raz z czymś
    takim się spotykam, ponieważ jak czytam w necie to nawet sądowe teraz mają 14
    dni... Czy to błąd listonosza? Ktoś miał podobnie?

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-11-19 08:55:41
    Temat: Re: Co to za awizo 7 dniowe?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    wk pisze:
> [...]
    > takim się spotykam, ponieważ jak czytam w necie to nawet sądowe teraz mają 14
    > dni... Czy to błąd listonosza? Ktoś miał podobnie?

    Są dwa kolejne awiza, kazde po 7 dni

  • 3. Data: 2009-11-28 17:38:25
    Od: "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 19 lis 2009 w liœcie [news:he2sna$les$1@inews.gazeta.pl] wk
    [w...@N...gazeta.pl] napisał(a):

> [...]
    > Pierwszy raz z czymś takim się spotykam, ponieważ jak czytam w
    > necie to nawet sądowe teraz mają 14 dni... Czy to błąd

    Takie aviso dostałem kilka razy ze skarbówki - polecony z
    potwierdzeniem odbioru.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.