  • 1. Data: 2009-11-19 01:04:01
    Temat: ustawa flagowa??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bedzie-trzeba
    -wywiesic-flage-na-kazdym-budynku,wid,11698878,wiado
    mosc_prasa.html

    Wie ktoś, gdzie można znaleźć tekst tego poronionego pomysłu?

  • 2. Data: 2009-11-19 07:20:36
    Temat: Re: ustawa flagowa??
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/1702.htm

  • 3. Data: 2009-11-19 07:40:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-11-2009 o 08:20:36 Alek <alek67@precz_ze_spamem.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    -wywiesic-flage-na-kazdym-budynku,wid,11698878,wiado
    mosc_prasa.html

    > http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/1702.htm

    Widzę że projekt jest zgodny z prawem Unii Europejskiej,
    ale nie widzę żeby ktos badał czy jest zgodny z Konstytucją.
    Czyli jednak środek ciężkości się przesunął.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-11-19 08:39:48
    Od: Skiraz <p...@o...pl>

    Mam pytanie.
    Czy dobrze rozumiem, że "zaleca się" to nie jest to samo co "nakazuje się"?
    Dobrze rozumiem, że niewywieszenie flagi nie ma żadnych sankcji?

    Pozdrawiam
    Skiraz

  • 5. Data: 2009-11-19 08:51:36
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Wie ktoś, gdzie można znaleźć tekst tego poronionego pomysłu?

    Na każdym budynku czyli: domu, garażu, wiacie, stodole, oborze, kibelku
    wolnostojącym?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-11-19 10:41:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek pisze:

> [...]
    > ale nie widzę żeby ktos badał czy jest zgodny z Konstytucją.
    > Czyli jednak środek ciężkości się przesunął.

    Właśnie Konstytucję chcą poprawiać...

  • 7. Data: 2009-11-19 10:42:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Skiraz pisze:
    > Mam pytanie.
    > Czy dobrze rozumiem, że "zaleca się" to nie jest to samo co "nakazuje się"?
    > Dobrze rozumiem, że niewywieszenie flagi nie ma żadnych sankcji?

    W tej ustawie nie widzę, ale może w KW gdzieś jest?

  • 8. Data: 2009-11-19 10:48:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bedzie-trzeba
    -wywiesic-flage-na-kazdym-budynku,wid,11698878,wiado
    mosc_prasa.html

    > Wie ktoś, gdzie można znaleźć tekst tego poronionego pomysłu?

    Widzę, że im mniej niepodległości i suwerenności, tym większy pociąg
    do udawanego patriotyzmu.

    Ciekawe kiedy nadejdzie czas, że trzeba będzie wywieszać flagę EU.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-11-19 10:50:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Widzę, że im mniej niepodległości i suwerenności, tym większy pociąg
    > do udawanego patriotyzmu.
    >
    > Ciekawe kiedy nadejdzie czas, że trzeba będzie wywieszać flagę EU.

    Ja się bardziej boję, że ktoś kiedyś wpadnie na pomysł np. konieczności
    odśpiewania hymnu państwowego przy wchodzeniu do urzędu ;->

  • 10. Data: 2009-11-19 10:51:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ja się bardziej boję, że ktoś kiedyś wpadnie na pomysł np. konieczności
    > odśpiewania hymnu państwowego przy wchodzeniu do urzędu ;->

    Ja się boję rzeczy bardziej realnych - na przykład tego, że o naszej
    gospodarce będą decydować niemieccy politycy w Brukseli.

    --
    Liwiusz