  • 61. Data: 2011-03-12 16:34:05
    Temat: Re: uprawnienia windykatora
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:

    > A ja piszę o rzeczywistych.
    > Jeśli jakaś firma będzie się domagała fikcyjnego długu, to powinna
    > ponieść tego konsekwancje, od przeprosin po rekompensatę wszystkich
    > szkód.

    Obcenie ktoś kto sprzedaje wątpliwe długi nie ponosi żadnej kary. Nawet mu
    nikt paluszkiem nie pogrozi, Dodajmy że w kodeksie są paragrafy na
    wprowadzanie wymiaru sprawiedliwosci w bład i w takiej sytuacji sąd
    powienien z urzędu wnosić o ukaranie sprzedawcy długów oraz nakazywac
    wypłacenie odszkodowania za nękanie, w sumei to możanb by to nawet
    zakwalifikowac jako próbę oszusztwa.

  • 62. Data: 2011-03-12 17:06:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2011 16:30, Paweł pisze:

    > A ja piszę o rzeczywistych.

    Rzeczywiste długi się z reguły nie przedawniają, bo wierzyciele idą z
    nimi do sądu.

    > Jeśli jakaś firma będzie się domagała fikcyjnego długu, to powinna
    > ponieść tego konsekwancje, od przeprosin po rekompensatę wszystkich
    > szkód.

    Ha! A windykatorki mówią na to: my niewinni, taki dług nam pierwotny
    wierzyciel sprzedał.

  • 63. Data: 2011-03-12 17:13:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2011 17:34, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > powienien z urzędu wnosić o ukaranie sprzedawcy długów oraz nakazywac
    > wypłacenie odszkodowania za nękanie, w sumei to możanb by to nawet

    Cóż, groźba zgłoszenia sprawy do prokuratury powstrzymała Kruka od
    nękania moich rodziców za niezapłacone faktury z TPSA. Wcześniej byli
    głusi na wszelkie argumenty i proponowali "ugodę".

    Fakt, faktury były niezapłacone.

    Tylko że zostały wystawione za kilka miesięcy począwszy od miesiąca pół
    roku po rozwiązaniu umowy i wyłączeniu telefonu.

  • 64. Data: 2011-03-12 22:18:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Rzeczywiste długi się z reguły nie przedawniają, bo wierzyciele idą z
    > nimi do sądu.

    > Ha! A windykatorki mówią na to: my niewinni, taki dług nam pierwotny
    > wierzyciel sprzedał.

    Jedne gnoje świadomie sprzedają wątpliwe długi a drudzy je świadomei kupują
    mając nadzieje że trafi sie im kilka procent staruszek i idiotów którzy po
    zastraszeniu zapłacą nawet jak nie sa nic winni.

  • 65. Data: 2011-03-13 15:34:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2011 23:18, Marek Dyjor pisze:

    > Jedne gnoje świadomie sprzedają wątpliwe długi a drudzy je świadomei
    > kupują mając nadzieje że trafi sie im kilka procent staruszek i idiotów
    > którzy po zastraszeniu zapłacą nawet jak nie sa nic winni.

    A potem przyjdzie anonimowa menda ukrywająca się pod literami "spp" i
    zwyzywa od złodziei tych, co nie dali się oszustom nabrać.

  • 66. Data: 2011-03-13 16:08:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-13 16:34, Andrzej Lawa pisze:

    > A potem przyjdzie anonimowa menda ukrywająca się pod literami "spp" i
    > zwyzywa od złodziei tych, co nie dali się oszustom nabrać.

    Oj, ale kompromitacja boli. :)
    Zapewne cieszysz się że zima minęła? Koniec problemów z odśnieżaniem?
    To co teraz na tapetę - jak gmina za darmo ma śmieci wywozić? Te kilka
    pojemników nie powinno im przecież robić różnicy.. :):):)

    --
    spp

  • 67. Data: 2011-03-13 19:36:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spp wrote:

> [...]
    > To co teraz na tapetę - jak gmina za darmo ma śmieci wywozić? Te kilka
    > pojemników nie powinno im przecież robić różnicy.. :):):)

    zawsze można poszukać jakiś kubłów w niezamkniętym śmietniku, w końcu jak
    nie zamknięte to znaczy że publicznie dostępne czyli każdy może tam śmieci
    wsadzić :)

  • 68. Data: 2011-03-14 10:15:39
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 18:59:22 +0100, Paweł napisał(a):

    > Jeśli ktoś chce spłacić swój dług, ale realnie nie jest w stanie, to
    > zawsze istnieją możliwości ugody.

    Z Krukiem, albo inna Intrium Justitia? W reklamie chyba tylko.

    Mialem taki przypadek osobiscie - kradziez dokumentow mojego ojca, i umowy w
    Wizja TV (Cyfra+) i Plus zawarte przez zlodzieja.
    To nic ze kradziez dokumentow byla zgloszona, to nic ze np na umowie z
    Plusem nie zgadzal sie nawet adres zameldowania, to nic ze podpisy byly
    falszywe i kompletnie rozne od podpisu ojego ojca - myslisz ze ich to
    interesowalo? W dupie to mieli, ich interesowala kasa "do odzyskania" i z
    pelna swiadomoscia ze to lewy dlug nekali umierajacego czlowieka, a pote
    mnie gdy po jego smierci porzadkowalem wszelkie sprawy.

    To sa zaklamane, wredne wszarze, zwlaszcza jak trafia na starsza, schorowana
    osobe ktora juz nie umie sie bronic to potrafia cynicznie i bez skrupulow to
    wykorzystac.

    Jak ktos ma dlug - to w jego sprawie dogaduje sie tak gdzie ten dlug zrobil
    - bank, operator, czy ktos. A nie u tych bandytow.

    --
    Mark

  • 69. Data: 2011-03-15 07:55:18
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    .net...

    I się firemka przejechała .. :))))
    Jak widać, ktoś spostrzegł że stempelek jest z niemieckiej poczty, że
    faceta nie ma w polsce, więc nie odbierze sądówki, a mając tytuł
    egzekucyjny - wtedy im bez mrugnięcia okiem będzie płacił wyimaginowany
    dług.
    A facet po prostu zrobił genialny myk, i cały czas mieszkał w polsce :))))
    Chcieli go przewieść - a sami zostali przewiezieni :)

    W jaki to niby sposób sie przejechała??? Co straciła? Zagrali i nie wygrali
    ;)
    Ja tu przewiezienia nie widzę.

  • 70. Data: 2011-03-15 07:56:37
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Marcin Balcerzak" napisał w wiadomości grup
    net...

    Robienie z siebie błazna zdaje się mu nie przeszkadzać. Prymitywny troll,
    jakich wiele w Usenecie.

    Też mi odkrycie ;)