  • 71. Data: 2011-03-15 07:58:19
    Temat: Re: uprawnienia windykatora
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    Taaak... Typowe zagranie szui -
    Mendą byłeś, jesteś i pozostaniesz.

    Ja pierdzielę. Weź lekarstwa, bo sam do siebie piszesz .

  • 72. Data: 2011-03-15 08:10:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.03.2011 08:58, Nostradamus pisze:

    > Ja pierdzielę.

    To fakt.

    Spierdalaj zatem, luftbranzlungu.

  • 73. Data: 2011-03-15 08:49:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-11 11:09, Andrzej Ława pisze:

    > Ha! A potem lurkujące tu windykatorki się oburzają, że się ich ukochaną
    > branżę "oczernia"!

    Już widzę tego śliniącego się windykatorzynę z kurwikami w
    oczach przeszukującego setki wchodzących listów tylko po to by
    wypatrzeć zagranicznego listela :)

    W sumie, jakbym coś zielonego zapalił, to pewnie i taki seans mi
    by się podobał :)
    6008

  • 74. Data: 2011-03-15 09:30:34
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.03.2011 09:49, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Już widzę tego śliniącego się windykatorzynę z kurwikami w oczach
    > przeszukującego setki wchodzących listów tylko po to by wypatrzeć
    > zagranicznego listela :)

    Skoro piszą setki tysięcy listów, to myślisz że przejrzenie kilkuset to
    taki wielki dodatkowy wysiłek?

  • 75. Data: 2011-03-15 10:47:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-15 10:30, Andrzej Ława pisze:

    > Skoro piszą setki tysięcy listów, to myślisz że przejrzenie kilkuset to
    > taki wielki dodatkowy wysiłek?

    Żyjesz w jakimś wyimaginowanym świecie.

    Napisz do jakiejkolwiek firmy, do której wpływa pierdyliard
    listów ... w treść pisma "powrzucaj hasłowo tematy" a zobaczysz
    jak pięknie i szybko firma ci odpowie.

    Na ten przykład orange - wystarczy w liście użyć określeń
    reklamacja/sms/reklamy ... a dostaniesz standardową odpowiedź.

    Rzecz jasna od podnieconego windykatora, który dostaje premie po
    100 000 USD za każdą kopertę z stemplem z innego niż PL kraju.
    6008

  • 76. Data: 2011-03-15 20:55:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2011 17:08, spp pisze:

    > Oj, ale kompromitacja boli. :)
    > Zapewne cieszysz się że zima minęła? Koniec problemów z odśnieżaniem?

    Nie było kłopotów - gmina okazała się sensowna i odśnieżali. Widać nie
    ma w niej takich gnidek, jak ty.

    > To co teraz na tapetę - jak gmina za darmo ma śmieci wywozić? Te kilka
    > pojemników nie powinno im przecież robić różnicy.. :):):)

    Segregowane wywożą. I znowu twoje gnidkowe myślenie się nie sprawdza.

  • 77. Data: 2011-03-15 20:57:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.03.2011 11:47, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

> [...]
    >
    > Rzecz jasna od podnieconego windykatora, który dostaje premie po 100 000
    > USD za każdą kopertę z stemplem z innego niż PL kraju.

    To że ty jesteś zbyt głupi by sobie wyobrazić różne inne rodzaje
    automatycznego sortowania poczty i kierowania do ewentualnej dalszej
    analizy, to twój problem.

  • 78. Data: 2011-03-15 23:11:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-15 21:57, Andrzej Lawa pisze:

    > To że ty jesteś zbyt głupi by sobie wyobrazić różne inne rodzaje
    > automatycznego sortowania poczty i kierowania do ewentualnej
    > dalszej analizy, to twój problem.

    Jak to szło ??? A ! Błądzisz, synu, błądzisz.

    6008

  • 79. Data: 2011-03-16 12:47:11
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    Jak to szło ??? A ! Błądzisz, synu, błądzisz.

    Ale coś z twoją głupotą jest na rzeczy :)
    Objawem jest odpisywanie takiemu kretynowi. On tym żyje.

  • 80. Data: 2011-03-16 19:27:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.03.2011 00:11, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Jak to szło ??? A ! Błądzisz, synu, błądzisz.

    ...twoją mać. (jak lubisz cytaty, to masz wolny przekład Hemingway'a)