  • 1. Data: 2011-03-10 20:36:06
    Temat: Posiedzenie w sprawie zarzadzenia wykonania kary warunkowo zaw ?
    Od: " Adas" <2...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie, kiedys mialem sytuacje ze pobilem policjanta. Dostalem kare
    grzywny, kuratora i zawiasy 2 na 3. Mialem w tej sprawie dwie rozprawy sadowe.
    Do dzisiaj nie splacilem grzywny, az przyszlo mi pismo o takim tytule. Czym to
    grozi ? Do tej pory nie mialem srodkow na splate grzywny, co sad teraz moze
    zrobic ? Czy moge zapewnic o wplacie grzywny ? W jakims systemie ratalnym ?
    Mam na utrzymaniu zone i dziecko, jestem jedynym zywicielem rodziny.

  • 2. Data: 2011-03-10 20:45:09
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Czym to grozi ? Do tej pory nie mialem srodkow na splate grzywny, co sad
    teraz moze
    > zrobic ? >

    Grozi tym co w tytule. Odwieszą zawieszenie.

    Bob

  • 3. Data: 2011-03-10 23:32:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " Adas" <2...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Mam takie pytanie, kiedys mialem sytuacje ze pobilem policjanta. Dostalem
    kare
    > grzywny, kuratora i zawiasy 2 na 3. Mialem w tej sprawie dwie rozprawy
    > sadowe.

    I tak po prostu nie placiles?
    Nie pisales o rozlozenie na raty, o zamiane na odpracowanie, itp?

    > zrobic ? Czy moge zapewnic o wplacie grzywny ? W jakims systemie ratalnym
    > ?

    O systemie ratalnym to trzeba bylo myslac wczesniej, jak przyszedl kwitek do
    zaplacenia.
    Teraz to sad moze topotraktowac jako scieme zwykla, no bo wlasnie taka
    sciema to bedzie - ale tylko to Ci pozostalo.

    > Mam na utrzymaniu zone i dziecko, jestem jedynym zywicielem rodziny.

    Teraz sie role odwroca - to oni beda Cie zywic wysylajac Ci paczki :)

    Jak Ci odwiesza, to tez sa rozne sposoby, zeby nie trafic za kratki - ale
    trzeba dzialac, pisac wnioski o odroczenie, o ponowne zawieszenie,
    sciemniac, dawac w lape lekarzom...
    Generalnie jak schowasz glowe w piasek, to przyjada, zbiora Cie za dupe i
    wsadza do pierdla.

    Pozdrawiam
    SDD