  • 31. Data: 2006-01-13 22:49:17
    Temat: Re: uporczywe puszczanie sygnalu na tel komorkowy
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dq4pfi$4a5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > zadzwon do operatora i popros ,zeby zablokowali tamten numer co by nie mogl
    > do Ciebie dzwonic

    Zadzwonić i poprosić może (podobnie jak może poprosić
    o codzienne przynoszenie ciepłej kawy), ale operator
    takiego czegoś nie zrobi. W jakim celu dajesz takie
    debilne porady?

    Piotr

  • 32. Data: 2006-01-16 08:39:07
    Od: "Robert M" <r...@r...futuro.info>

    > Jesli jednak odzwonilam do Niego, to bedzie traktowane jako akceptowalne
    > zachowanie ?

    Akceptowalne? Nie kooniecznie. Przez to ze dzwonisz wyrażasz dezaprobate.
    Molestowania mogło by miec zastosowanie w przypadku gdyby to był ktos z
    pracy?

    > Jakby udalo by mi sie zlozyc doniesienie, to ile by taka sprawa moglaby
    > potrwac ?

    Tego to nawet nie wiedza najstarsi starozytni czesi

    Robert

  • 33. Data: 2006-01-16 20:58:04
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    "Robert M" <r...@r...futuro.info> wrote in message

> [...]
    > pracy?

    > Tego to nawet nie wiedza najstarsi starozytni czesi

    A jesli jednak jest to ktos z pracy...Co wtedy moznaby zrobic ?

  • 34. Data: 2006-01-17 16:24:55
    Od: "Robert M" <r...@r...futuro.info>

    > A jesli jednak jest to ktos z pracy...Co wtedy moznaby zrobic ?

    art. 94 ze znaczkiem 3 k.p. -> Pracodawca jest obowiązany przeciwdziałać
    mobbingowi. Takie zachowanie tj. puszczanie sygnalow - moze byc forma
    mobbingu.

    Poza tym mozesz miec roszczenie odszkodowawcze do pracodawcy. Oczywiscie
    gdyby konsekwencją tych działań był rozstroj zdrowia.

    Poza tym zawsze mozna by PIP naslac, ale nie wydaje mi się aby mieli ochotę
    analizowac bilingi. Najwięcej moze jednak prokuratura. Mogą wystapic do
    twojego operatora o udostepnienie bilingow przychodzacych.

    Robert