  • 21. Data: 2006-01-12 10:50:51
    Temat: Re: uporczywe puszczanie sygnalu na tel komorkowy
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    beavis <b...@g...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam wszystkich !
    >
    > Juz od okolo roku ciagle ktos (zapewne jedna osoba) puszcza mi
    > sygnaly na moj telefon komorkowy.
    > Dzieje sie to z roznych telefonow komorkowych. Dzwonilam pod te
    > numery, ale slysze tylko smiechy w oddali...

    Jeżeli to są sygnały, a nie smsy, to zamiast oddzwaniac i płacić odbieraj i
    sie nie odzywaj. Jak gość/goscie beda płacić, to im sie znudzi.
    A jak to sa sms, to napisz, czego sie boisz.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 22. Data: 2006-01-12 11:54:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > beavis:
    >
    > Jesli sie boisz, znaczy, ze gosc Ci grozi. Zglos sie na policje i pokaz im
    > sms. Jesli faktycznie Ci grozi, na pewno sie tym zajma.

    jak to ine sa grozby t g. zrobia

  • 23. Data: 2006-01-12 11:55:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > PiotRek:
    >
    > No tak, za bardzo skrocilem mysl. Chodzilo mi o to, ze jesli ktos ma za
    > cos beknac, to za grozbe karalna.

    hjakie znow grozby karalne?

  • 24. Data: 2006-01-12 13:40:08
    Od: "Paula" <p...@p...onet.pl>

    Witam, miałam to samo ale do tego dostawałam obraźliwe sms-y, poszłam z tym
    na policję a oni, że nic nie zrobią, bo nic facet mi nie robi. Niczym mi nie
    grozi. Poza tym nie ustalą kto to, bo ma napewno tel. "tak tak" albo inny na
    kartę. Do operatora też dzwoniłam, nie mają takiej opcji żeby zablokować ten
    numer. Gościu po roku dał sobie spokój. Zaczęłam odbierać telefony, więc
    trzochę grosza stracił i może się znudził.

  • 25. Data: 2006-01-12 18:42:27
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    "Paula" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zablokować ten numer. Gościu po roku dał sobie spokój. Zaczęłam odbierać
    > telefony, więc trzochę grosza stracił i może się znudził.
    Niestety to nie zalatwia problemu...Sprobuje tak jak mi radzi Paula, lecz
    jesli macie jeszcze jakies inne sugestie to bardzo o nie prosze.

    Mam jeszcze pytanie: ostatnio mam z tel. kom na 888...Czy mozna sprawdzic
    abonenta ?
    Czy mozna przekierowac ten numer na jakis inny przypadkowy, moze by mu sie
    znudzilo ?

    Serdecznie pozdrawiam,

    Ewelina

  • 26. Data: 2006-01-12 20:56:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "beavis" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam jeszcze pytanie: ostatnio mam z tel. kom na 888...Czy mozna sprawdzic
    > abonenta ?

    "Szary człowiek" nie może - może to zrobić policja bądź
    prokuratura (o ile ten Heyah jest w ogóle zarejestrowany).

    > Czy mozna przekierowac ten numer na jakis inny przypadkowy, moze by mu sie
    > znudzilo ?

    Tzn.? Przekierować możesz _wszystkie_ połączenia przychodzące,
    pojedynczego numeru się nie da. Ale jeżeli przekierujesz
    na numer płatny, to Ty też będziesz za to połączenie płacić.

    Piotr

  • 27. Data: 2006-01-13 12:05:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > To że ktoś sie boi nie oznacza automatycznie że ktoś inny grozi. To ma
    > być obiektywna groźba - czyli zachowanie które przestraszy przeciętnego
    > człowieka. Tutaj groźby nie widać.

    Gluche telefony sa traktowane jako metoda zastraszania.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 28. Data: 2006-01-13 19:50:52
    Od: "Robert Mucha" <r...@r...futuro.info>

> [...]
    na
    > kartę. Do operatora też dzwoniłam, nie mają takiej opcji żeby zablokować

    Pierdu, pierdu... Poprostu matola się d... nie chciało ruszyc. Ja bym
    poszedl do prokuratury z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa w tedy beda
    musieli cos zrobic. Mozna roznie argumetowac. Ze jest to nekanie lub
    molestowanie -> wg, k.p. jest to kazde nieakceptowalne zachowanie.
    To "psim" obowiązkiem policji jest przeprowadzenie postepowania. To tak
    jakby powiedziec ze morderca pewnie juz sobie poszedl i sie go nie znajdzie

    Robert

  • 29. Data: 2006-01-13 22:43:54
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    "Robert Mucha" <r...@r...futuro.info> wrote in message

> [...]
    > To "psim" obowiązkiem policji jest przeprowadzenie postepowania. To tak
    > jakby powiedziec ze morderca pewnie juz sobie poszedl i sie go nie

    Jesli jednak odzwonilam do Niego, to bedzie traktowane jako akceptowalne
    zachowanie ?
    Jakby udalo by mi sie zlozyc doniesienie, to ile by taka sprawa moglaby
    potrwac ?

    Pozdrawiam,
    Ewelina

  • 30. Data: 2006-01-13 22:45:03
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "mgma" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Może w internetowej książce telefonicznej poszukać do kogo nalężą te numery.
    > Niektórych operatorów książki mają taką możliwość. /np.PLus GSM/

    Uprasza się o niewypisywanie głupot. Z góry dziękuję.

    Piotr