    From: "Paula" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uporczywe puszczanie sygnalu na tel komorkowy
    Date: Thu, 12 Jan 2006 14:40:08 +0100

    Witam, miałam to samo ale do tego dostawałam obraźliwe sms-y, poszłam z tym
    na policję a oni, że nic nie zrobią, bo nic facet mi nie robi. Niczym mi nie
    grozi. Poza tym nie ustalą kto to, bo ma napewno tel. "tak tak" albo inny na
    kartę. Do operatora też dzwoniłam, nie mają takiej opcji żeby zablokować ten
    numer. Gościu po roku dał sobie spokój. Zaczęłam odbierać telefony, więc
    trzochę grosza stracił i może się znudził.