  • 51. Data: 2022-01-26 11:52:25
    Temat: Re: unijne kary
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > To jest tylko 10% cyferkowo w exelu bez uwzględniania strat niematerialnych.
    >
    > Tak są też pozytywy niematerialne ale nie aż TAKIE jak propaganda
    > medialna tłoczy do lemingowych mózgów.

    Przecież ty masz braki w podstawowej wiedzy i wiesz tylko tyle ile ci wtłocz do
    głowy tępi #polexitowcy, to po co się wymądrzasz?

  • 52. Data: 2022-01-26 14:59:29
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Tia, to tez czasy, gdy człowiek cieszył się, gdy udało mu się cokolwiek
    > kupić, a szczytem marzeń był zakup tzw "odrzutu z eksportu" - były to
    > dobra, które były produkowane na eksport, ale nie przeszły testów
    > jakościowych i one u nas były uważane za luksusowe, bo choć dla tych co
    > były produkowane były bublami (nie przeszły testów), to jednak wykonane

    Człowiek jest takim stworzeniem, że ciągle mu czegoś mało. Jak ma Forda
    to chciałby Mercedesa, a jak już go kupi, to brakuje mu jachtu.
    Akurat żyłem w tamtych czasach i mimo, że nie wszystko było łatwo
    dostępne to nie chodziłem głodny ani obdarty, a na pewno byłem bardziej
    szczęśliwy mając zdrową żywność, darmową szkołę, dobrą opiekę lekarską,
    coroczne wczasy, brak zmartwień o pracę i wiele innych.

    Mogłem też być dumny z mojego kraju, a nie tak, jak obecnie, gdy kolega
    z zagranicy zapyta: To co wy w tej Polsce macie dobrego?

    A to o czym piszesz, było ściśle związane z sankcjami, które nakładali
    na Polskę nasi obecni przyjaciele-okupanci.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 53. Data: 2022-01-26 15:01:42
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 11:24, Olin pisze:

    > Czyli za tymi cyklicznymi strajkami to jednak stali odwetowcy z Bonn.

    A nie tak?

    Co więcej: Świetnie im to wyszło. Lidle mają się w Polsce dobrze i
    Polacy zanoszą im swoje pieniądze całymi garściami.
    Po co była im II wojna światowa?

  • 54. Data: 2022-01-26 15:03:56
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 11:50, n...@o...pl pisze:

    > Tak, pamiętam tą brązową wodę, kolego komunisto.

    Ciemny jesteś, więc podpowiem: W Polsce komunizmu nigdy w historii nie było.

    No nie! przecież umarł by z głodu!

  • 55. Data: 2022-01-26 15:05:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 19:26, Kviat pisze:

    > Ktoś inny sprzedał twój biznes?

    Tak, to te styropianowe kurwy, które za kilka dolarów sprzedali swój kraj.

  • 56. Data: 2022-01-26 15:08:28
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 11:31, Olin pisze:

    > Tu jest konkretniej napisane. O montowniach nic nie ma.
    > https://www.3cargo.com/polski-eksport-jakie-towary-w
    ysylamy-za-granice/

    > Od siebie dorzucę Fakro, od okien dachowych, które ma 15% procent
    > światowego rynku i eksportuje do 40 krajów.

    Wziąłem pierwszą firmę z linku:

    "Delphia Yachts, największa stocznia jachtowa, została sprzedana
    francuskiemu koncernowi Beneteau. Według Gazety Wyborczej, powstać ma
    spółka, w której nabywca obejmie 80% udziałów, a pozostałe 20% zostaną w
    rękach obecnych właścicieli."

    Jakieś pytania?

  • 57. Data: 2022-01-26 15:12:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    No przecież to napisałem :)

    > Serio? Widziałem jak leżał i czekał. Ktoś ciebie chwytał za rękę, gdy
    > próbowałeś włożyć do koszyka?

    > To, że gówno wiesz, to już wiadomo.

    Jak to? To nic nie wiedziałeś o fabryce u Antka w komórce?

  • 58. Data: 2022-01-26 15:34:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 14:59, Wiesiaczek pisze:

    > Akurat żyłem w tamtych czasach i mimo, że nie wszystko było łatwo
    > dostępne to nie chodziłem głodny ani obdarty,

    Ja teraz też nie chodzę głodny i obdarty.

    > a na pewno byłem bardziej
    > szczęśliwy mając zdrową żywność,

    No. Wyrób czekoladopodobny MELA śni mi się po nocach do dzisiaj.
    A woda z farbką sprzedawana dzieciom do picia w przezroczystych
    woreczkach i słomką bardziej jebała wątrobę niż pół litra współczesnej
    wódki.

    Reszty z litości nie skomentuję.

    > A to o czym piszesz, było ściśle związane z sankcjami, które nakładali
    > na Polskę nasi obecni przyjaciele-okupanci.

    Oczywiście.
    Tylko jakoś tak dziwnie się złożyło, że mury na granicach, zasieki i
    pola minowe stawiali twoi obecni idole zza wschodniej granicy, którzy
    wtedy okupowali Polskę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 59. Data: 2022-01-26 15:37:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Jan 2022 15:08:28 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
    > francuskiemu koncernowi Beneteau. Według Gazety Wyborczej, powstać ma
    > spółka, w której nabywca obejmie 80% udziałów, a pozostałe 20% zostaną w

    Tak. Czy zakład produkcyjny został przeniesiony za granicę?
    Od tego zależy nie tylko los pracowników, ale też gdzie firma płaci
    podatki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 60. Data: 2022-01-26 15:39:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 15:05, Wiesiaczek pisze:

    > Tak, to te styropianowe kurwy, które za kilka dolarów sprzedali swój kraj.

    I to dlatego teraz chodzisz obdarty, bo sprzedali twój biznes?
    Jak to się stało, że sprzedali bez twojej zgody twoją własność? Byłeś u
    prokuratora w tej sprawie? I co ci powiedział?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr