    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: unijne kary
    Date: Wed, 26 Jan 2022 15:34:51 +0100
    <sspdcc$4ig$1@gioia.aioe.org> <sspf7m$14jq$1@gioia.aioe.org>
    <ssr2ec$nb4$1@gioia.aioe.org> <ssr38m$13ls$1@gioia.aioe.org>
    <ssrk41$1ku2$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 26.01.2022 o 14:59, Wiesiaczek pisze:

    > Akurat żyłem w tamtych czasach i mimo, że nie wszystko było łatwo
    > dostępne to nie chodziłem głodny ani obdarty,

    Ja teraz też nie chodzę głodny i obdarty.

    > a na pewno byłem bardziej
    > szczęśliwy mając zdrową żywność,

    No. Wyrób czekoladopodobny MELA śni mi się po nocach do dzisiaj.
    A woda z farbką sprzedawana dzieciom do picia w przezroczystych
    woreczkach i słomką bardziej jebała wątrobę niż pół litra współczesnej
    wódki.

    Reszty z litości nie skomentuję.

    > A to o czym piszesz, było ściśle związane z sankcjami, które nakładali
    > na Polskę nasi obecni przyjaciele-okupanci.

    Oczywiście.
    Tylko jakoś tak dziwnie się złożyło, że mury na granicach, zasieki i
    pola minowe stawiali twoi obecni idole zza wschodniej granicy, którzy
    wtedy okupowali Polskę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr