  • 61. Data: 2022-01-26 16:32:31
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 15:37, Olin pisze:

    > Tak. Czy zakład produkcyjny został przeniesiony za granicę?
    > Od tego zależy nie tylko los pracowników, ale też gdzie firma płaci
    > podatki.

    To jest typowa montownia, o których rozmawiamy.

    Podatki to są ochłapy!
    Liczy się zysk który wypływa za granicę - do właścicieli!

    Cieszysz się jak lokaj, którego pracodawcy kupili sobie konia.
    Że przecież za czyszczenie go dostanie parę groszy więcej.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 62. Data: 2022-01-26 16:34:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Tak. Czy zakład produkcyjny został przeniesiony za granicę?
    >Od tego zależy nie tylko los pracowników,

    Los pracownikow zalezy od woli wlasciciela.

    >ale też gdzie firma płaci podatki.

    Z podatkami to roznie moze byc.

    No ale jak sie za duzo chce, to sie nie ma co dziwic, ze potem nie
    płacą nic.

    A tu chyba grozi potrojne opodatkowanie ...

    J.

  • 63. Data: 2022-01-26 16:35:08
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 15:34, Kviat pisze:

    > Ja teraz też nie chodzę głodny i obdarty.

    Ale wpierdalasz wyroby kiełbasopodobne naszpikowane chemią i
    wypełniaczami. Nawet nie wiesz, jak powinna smakować kiełbasa.

    I nie pierdol o życzeniach zdrowia, to tobie to zdrowie potrzebne :)

  • 64. Data: 2022-01-26 16:36:50
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 15:39, Kviat pisze:

    > I to dlatego teraz chodzisz obdarty, bo sprzedali twój biznes?
    > Jak to się stało, że sprzedali bez twojej zgody twoją własność? Byłeś u
    > prokuratora w tej sprawie? I co ci powiedział?
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Jaki "mój biznes"?
    Spadaj przygłupie z tym swoim zdrowiem. PLONK!

  • 65. Data: 2022-01-26 16:43:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >To jest typowa montownia, o których rozmawiamy.

    >Podatki to są ochłapy!

    Nie takie znow ochlapy, jak co roku wplywaja.

    >Liczy się zysk który wypływa za granicę - do właścicieli!

    A za ile te stocznie sprzedali i kto sprzedal ?

    >Cieszysz się jak lokaj, którego pracodawcy kupili sobie konia.
    >Że przecież za czyszczenie go dostanie parę groszy więcej.

    Jak alternatywą jest głodowanie, bo lokaja pracodawcy nie potrzebuja,
    za to potrzebuja stajennego ...

    Do kogo ogolnie te pretensje?
    Do wladz z lat 90-tych, ze za duzo zakladow wyprzedali ?

    Tamte zaklady czesto byly nierentowne, przestarzale, wymagaly nowych
    inwestycji,
    i w dodatku byly zle zarzadzane.
    Kto ma dobrze zarzadzac - prezes powolywany przez prawdziwego Prezesa
    z grona znajomych ?

    Pomysl był - sprzedac w cholere, niech sobie nowy wlasciciel zarzadza.
    Wyszlo róznie - widac sprzedano za tanio, i nowemu wlascicielowi bylo
    taniej zamknac niz produkowac.

    J.

  • 66. Data: 2022-01-26 16:45:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 16:35, Wiesiaczek napisał:

    > Ale wpierdalasz wyroby kiełbasopodobne naszpikowane chemią i
    > wypełniaczami. Nawet nie wiesz, jak powinna smakować kiełbasa.

    Jeśli jadłeś w owych czasach dobrą kiełbasę, to była ona prywatnie
    robiona, na pewno nie ta ze sklepu. Tam jeśli nawet dostałeś, to było
    często też słabej jakości. Tak pamiętam dobrej jakości wędliny, ale one
    były robione w warunkach "domowych", a w mieście mieliśmy dodatkowo
    prywatną masarnię. Co ciekawe mogli sprzedawać tylko w piątki po
    południu.... W owych czasach jedna z bogatszych rodzin w okolicy.

    Ale wiesz, większość czasu to było załatwianie przez nich produktów. Z
    ciekawostek mieli zakaz robienia kaszanki - nie wiem czemu, ale mieli.
    Oczywiście robili, a w zamian okoliczny dzielnicowy wychodził zazwyczaj
    w piątek z torbą pełną wędlin...

    To tak a'propos tego jak trzeba było sobie radzić. Ja sam pamiętam, że u
    rolnkia mieliśmy "własną świnię". To był sposób na to aby na święta mieć
    wędliny...

    Ale opowiadaj niestworzone historie dalej.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 67. Data: 2022-01-26 17:15:29
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > wędliny...
    >
    > Ale opowiadaj niestworzone historie dalej.

    Głupoty piszesz.
    Wtedy obowiązywały Polskie Normy i za wszelkie próby zafałszowania
    zawartości taki producent z pierdla by nie wyszedł.
    I faktycznie wielu próbowało i potem siedziało, za "niewinność". po czym
    zostawali często kombatantami walczącymi z PRL-em.

    A co do masarni to były państwowe i kiełbasa zwyczajna ich produkcji o
    niebo przewyższała te obecnie "markowe".
    Nasłuchałeś się opowieści rodzinnych i tyle. Tylko nie każdy musi znać
    opowieści twoich rodziców - "kombatantów".

  • 68. Data: 2022-01-26 19:23:48
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Wiesiaczek pisze:

    > Głupoty piszesz.

    Wieśaczku, ON pisze prawdę

    > Wtedy obowiązywały Polskie Normy i za wszelkie próby zafałszowania
    > zawartości taki producent z pierdla by nie wyszedł.

    Tak idioto dysfunkcjonalny.

    > A co do masarni to były państwowe i kiełbasa zwyczajna ich produkcji o
    > niebo przewyższała te obecnie "markowe".
    > Nasłuchałeś się opowieści rodzinnych i tyle.

    Chujku, w onych latach do podstawówki chadzałem, i rankiem w masarni
    kabanosiki końskie w Wałbrzychu były a nie kiełbasa

    > nie każdy musi znać opowieści twoich rodziców - "kombatantów".

    Tak, komunisto

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 69. Data: 2022-01-26 21:45:18
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Akurat żyłem w tamtych czasach i mimo, że nie wszystko było łatwo
    > dostępne to nie chodziłem głodny ani obdarty, a na pewno byłem bardziej
    > szczęśliwy mając zdrową żywność,

    Zwłaszcza z wyrobu czekoladopodobnego.

    > darmową szkołę, dobrą opiekę lekarską,
    > coroczne wczasy, brak zmartwień o pracę i wiele innych.

    To teraz wiesz dlaczego to wszystko gruchnęło z wielkim hukiem.

    Ale zawsze Białoruś czy Kuba się polecają.

    Jesteś po prostu tłukiem, który myśli że jedzenie było zdrowe, tylko ludzie na
    przekór władzy szybciej umierali.

  • 70. Data: 2022-01-26 21:49:00
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Wtedy obowiązywały Polskie Normy i za wszelkie próby zafałszowania
    > zawartości taki producent z pierdla by nie wyszedł.

    :D Uśmiałem się. Ty faktycznie żyjesz w swoim matrixie.