  • 41. Data: 2022-01-26 09:57:48
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 19:23, Kviat pisze:

    > Ile razy wyższa niż na zachodzie była minimalna pensja przed zajęciem
    > Polski przez kapitalistów?
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Sam się lecz!
    Wtedy wiele dóbr było za darmo i nie można tego porównać w pieniądzu.
    Czynsze, media i inne dobra były za półdarmo. Wszystkich było stać na
    coroczne wczasy, nikt nie głodował i nie szukał jedzenia na śmietnikach.

    Wiem! Ty jesteś z tych co to żyli za 20$ miesięcznie i żywili się
    wyłącznie octem.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 42. Data: 2022-01-26 10:11:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 09:57, Wiesiaczek napisał:

> [...]
    > coroczne wczasy, nikt nie głodował i nie szukał jedzenia na śmietnikach.
    >
    > Wiem! Ty jesteś z tych co to żyli za 20$ miesięcznie i żywili się

    Tia, to tez czasy, gdy człowiek cieszył się, gdy udało mu się cokolwiek
    kupić, a szczytem marzeń był zakup tzw "odrzutu z eksportu" - były to
    dobra, które były produkowane na eksport, ale nie przeszły testów
    jakościowych i one u nas były uważane za luksusowe, bo choć dla tych co
    były produkowane były bublami (nie przeszły testów), to jednak wykonane
    były z lepszych elementów niż te na krajowy rynek....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 43. Data: 2022-01-26 10:16:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-24-stycznia-2022 o 20:24, n...@o...pl pisze:
    > Czyli lepiej mieć 90% niż 100%?

    Lepiej mieć 90% i wydać na to co się chce
    czy 100% z pokazanym palcem że na fotowoltaikę a nie na elektrownię atomową?

  • 44. Data: 2022-01-26 10:20:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tak postrzega świat unijny leming.

    Jak trzeba to UE sama z siebie jest wartością, wspólnotą i żadne
    pieniądze tego nie zastąpią

    A jak trzeba inaczej to będzie liczył złotówki na koncie bez oglądania
    się skąd się wzięły i co trzeba było w Polsce ZAORAĆ aby je dostać.
    Albo czego nie pozwolono nam produkować, albo jakich podatków i od kogo
    nie wolno nam pobierać.

    Taki leming unijny ;-)

  • 45. Data: 2022-01-26 10:29:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-25-stycznia-2022 o 10:37, Olin pisze:

    Czy umiesz się odnieść do tych 10% które w mediach są pompowane
    przynajmniej do 50%?

    Umiesz?

    To jest tylko 10% cyferkowo w exelu bez uwzględniania strat niematerialnych.

    Tak są też pozytywy niematerialne ale nie aż TAKIE jak propaganda
    medialna tłoczy do lemingowych mózgów.

  • 46. Data: 2022-01-26 10:30:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-24-stycznia-2022 o 19:56, Shrek pisze:
    > Mam lepszy pomysł. Niech zajmą pensję naszych eurodeputowanych:)

    Brawo Ty.

  • 47. Data: 2022-01-26 11:24:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Jan 2022 09:57:48 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Wtedy wiele dóbr było za darmo i nie można tego porównać w pieniądzu.
    > Czynsze, media i inne dobra były za półdarmo. Wszystkich było stać na
    > coroczne wczasy, nikt nie głodował i nie szukał jedzenia na śmietnikach.

    Czyli za tymi cyklicznymi strajkami to jednak stali odwetowcy z Bonn.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2022-01-26 11:31:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 18:42:12 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > W linku nic nie ma konkretnego, co eksportujemy.

    Tu jest konkretniej napisane. O montowniach nic nie ma.
    https://www.3cargo.com/polski-eksport-jakie-towary-w
    ysylamy-za-granice/

    Od siebie dorzucę Fakro, od okien dachowych, które ma 15% procent
    światowego rynku i eksportuje do 40 krajów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 49. Data: 2022-01-26 11:50:15
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Sam się lecz!
    > Wtedy wiele dóbr było za darmo i nie można tego porównać w pieniądzu.
    > Czynsze, media i inne dobra były za półdarmo.

    Tak, pamiętam tą brązową wodę, kolego komunisto.

    > Wszystkich było stać na
    > coroczne wczasy, nikt nie głodował i nie szukał jedzenia na śmietnikach.

    To czemu teraz więcej osób wyjeżdża, zwłaszcza za granicę?
    Teraz narty w Austrii to normalka, a wtedy?

    > Wiem! Ty jesteś z tych co to żyli za 20$ miesięcznie i żywili się
    > wyłącznie octem.

    Tyle zarabiał przeciętny pracownik.

  • 50. Data: 2022-01-26 11:51:21
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Lepiej mieć 90% i wydać na to co się chce
    > czy 100% z pokazanym palcem że na fotowoltaikę a nie na elektrownię atomową?

    Śmiało opowiadaj te bzdury w jaki sposób (i ile) te 90% mamy wydać wg UE.