  • 31. Data: 2022-01-25 18:44:01
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 15:30, J.F pisze:
> [...]
    oldzielnie-spolem-zaciesniaja-partnerstwo-w-ramach-s
    polki-psd/

    > Nie ma wiecej Żabek?
    > Ale oni mają male sklepy, to trudno porównywac, lepiej chyba
    > wielkoscia sprzedaży.

    No to porównuj Żabki z Carrefourami, Lidlami, Kauflandami etc.

    Napieraj!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 32. Data: 2022-01-25 18:52:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 15:28, J.F pisze:

    > Sam nie ide, bo za drogo, to innych mam namawiac?

    > A to zalezy jak spojrzec.
    >
    > Fabryki - zagraniczne. Gdzie rodacy za minimalna pensje robia tanie
    > produkty dla reszty Unii.
    > Ale gdyby nie przyjechal ten zachodni kapitalista,
    > nie zrobil tej fabryki, to co bysmy robili - pralki Frania?

    I znowu siejesz demagogię.
    Produkowaliśmy statki, traktory, maszyny budowlane, samochody i tysiące
    innych rzeczy na przyzwoitym poziomie.

    > Zarobki tez rosna ... wiec zachodni kapitalista rozglada sie za
    > tanszym krajem :-)

    Tu się zgadza, zajął Polskę i zrobił z ludzi niewolników.
    czyli: Minimalna pensja (czterokrotnie niższa niż na zachodzie), minimum
    opieki medycznej, żeby to bydło za wcześnie nie wyzdychało, i pasza
    sprzedawana w ich sklepach nafaszerowana chemią.

    > Sklepy - istotnie, wiekszosc sieci zagranicznych.
    > A czemu nie krajowe?
    > Jakby nie ci zgnili kapitalisci, to nadal bysmy stali w kolejce do
    > sklepu Spolem?

    Tak, kupowałbym w Społem. Co w tym złego?

    > A tych sklepach - wiekszosc zywnosci polska. Zagranicznej troche jest,
    > ale co - ja chce pomaranczy, czy oni chca mi sprzedac?
    > A przemyslowe towary to z Chin :-)

    Żarcie też z Chin - najtańsze.
    Zresztą nawet nie chce mi się zaczynać flejma na temat "żywności"
    sprzedawanej w marketach - toż to zwykłe gówno tylko ładnie opakowane.

  • 33. Data: 2022-01-25 18:52:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.01.2022 o 18:42, Wiesiaczek pisze:

    > 1 lutego 2012 roku w efekcie przekształceń własnościowych Huty Stalowa
    > Wola biznes maszyn cywilnych HSW został zakupiony przez światowy koncern
    > operujący w branży maszyn do robót drogowych i ziemnych - Guangxi
    > LiuGong Machinery Co. Ltd."
    >
    > Czyli Polska "eksportuje" ale zyski idą do Chin.
    >
    > No, sukces pełną gębą!

    To po chuj sprzedawałeś dobrze prosperujący biznes Chińczykom?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 34. Data: 2022-01-25 19:00:11
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 09:57, n...@o...pl pisze:

    > A w Biedronce to same zachodnie z niemieckimi metkami, w tym ziemniaki!

    To sarkazm?

    Ziemniaki to chyba z Portugalii albo jakiejś Hiszpanii.

    Tak czy inaczej, ta kasa idzie do Jeronimo w Portugalii.
    Zarówno za towary polskie jak i zagraniczne.

    > I jacy głupi jak widać. Wzorowi patriotyczni kretyni!

    I tu się zgodzę.

  • 35. Data: 2022-01-25 19:07:45
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 18:52, Kviat pisze:

    > To po chuj sprzedawałeś dobrze prosperujący biznes Chińczykom?

    Ja sprzedawałem?!
    Mnie w to nie mieszaj, bo ja od dawna piszę to, co myślę na ten temat.

    To styropianowcy chcieli się obłowić a ludzie dali się nabrać na
    szrotowe mercedesy i bmw.
    No to sprzedali wszystko, co miało jakąkolwiek wartość i jedni się
    obłowili a drudzy jeżdżą tym złomem.

    No raj kurwa!

  • 36. Data: 2022-01-25 19:13:04
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 15:28, n...@o...pl pisze:

    > Słuszna uwaga. Wszak kawa dominuje w spożyciu przeciętnego Polaka, bez pół kilo
    > kawy dziennie nie da rady.

    No nie.

    > Czyli to źle, że kupujemy coś na co u nas nie ma szans?
    > Prawdziwy Polak patridiota zimą je tylko chleb wypiekany ze zmagazynowanej
    > mąki?

    Masz klasyczną mentalność niewolnika:
    Pełna micha byle czego, miejsce do spania, weterynarz.. tfu... "lekarz",
    na którego trzeba czekać rok i zapierdol na kilku etatach.

    > Czyli w naszych fabrykach.

    To nie są nasze fabryki.

    > No patrz, a ja mam polski. Cuda!

    Dla wszystkich nie wystarcza.

    > Produkujemy.

    Tia... Antek w komórce poskładał już dwa ze szrotu.

  • 37. Data: 2022-01-25 19:23:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.01.2022 o 18:52, Wiesiaczek pisze:

    > Tu się zgadza, zajął Polskę i zrobił z ludzi niewolników.
    > czyli: Minimalna pensja (czterokrotnie niższa niż na zachodzie),

    Ile razy wyższa niż na zachodzie była minimalna pensja przed zajęciem
    Polski przez kapitalistów?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2022-01-25 19:26:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.01.2022 o 19:07, Wiesiaczek pisze:

    > Ja sprzedawałem?!

    Ktoś inny sprzedał twój biznes?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 39. Data: 2022-01-25 22:05:48
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > To sarkazm?
    >
    > Ziemniaki to chyba z Portugalii albo jakiejś Hiszpanii.

    Jak zwykle patridiotyczny bełkot.

    "W Biedronce ziemniaki z polskich upraw kosztują 2,45 za 5-kg opakowanie
    (ostatnia cena 5,99 zł), co daje niecałe 50 gr za kilogram. W ostatnim czasie
    to Lidl przeceniał ziemniaki argumentując, że wspiera polskich producentów w
    roku nadprodukcji. Tyle, że w niemieckiej sieci ziemniaki kosztowały 0,99
    zł/kg. W promocji związanej ze sprzedażą polskich ziemniaków na frytki,
    stworzony przez Lidla produkt kosztował w promocji 4,99 zł/2 kg/opak."

    > Tak czy inaczej, ta kasa idzie do Jeronimo w Portugalii.
    > Zarówno za towary polskie jak i zagraniczne.

    Pewnie nie płacą za te ziemniaki i cała zostaje w Biedronce.

    Ale patridiotyczni.

  • 40. Data: 2022-01-25 22:09:03
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Masz klasyczną mentalność niewolnika:
    > Pełna micha byle czego, miejsce do spania, weterynarz.. tfu... "lekarz",
    > na którego trzeba czekać rok i zapierdol na kilku etatach.

    Czy proste pytania przerasta twoje możliwości intelektualne, że zamiast
    odpowiedzi dajesz jakiś patridiotyczny bełkot nie na temat?

    > To nie są nasze fabryki.

    Solaris był produkowany w naszych. Ale już nie jest nasz.

    > Dla wszystkich nie wystarcza.

    Serio? Widziałem jak leżał i czekał. Ktoś ciebie chwytał za rękę, gdy
    próbowałeś włożyć do koszyka?

    > Tia... Antek w komórce poskładał już dwa ze szrotu.

    To, że gówno wiesz, to już wiadomo.