  • 21. Data: 2007-09-27 22:10:00
    Temat: Re: umowa zlecenie i okres jej wypowiedzenia
    Od: "DjAvX" <n...@o...pl>

    > Nie: zaczyna się 1 października, a kończy się 1 listopada.

    Juz zrobilem sobie metlik w glowie
    Czyli skladajac wypowiedzenie tej mojej umowy zlecenie 10 pazdziernika
    miesieczny okres wypowiedzenia konczy sie takze 1 listopada??
    --
    DjAvX

  • 22. Data: 2007-09-27 22:10:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > A o której godzinie?

    Przeczytaj art. 112 kc i pomyśl.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 23. Data: 2007-09-27 22:12:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Zawarcie umowy.

    Ale do obowiązków autora wątku nie należało "zawieranie umów". Litości.

  • 24. Data: 2007-09-27 22:16:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdha3g$t3v$4@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Przeczytaj art. 112 kc i pomyśl.
    Ja go czytałem. Przeczytaj moje pytanie i pomyśl.
    Co to jest z upływem dnia?
    O astronomicznym zachodzie słońca (dzień kończy się...)?
    W momencie zmiany daty (to nie to samo co koniec dnia)?
    Jeśli to drugie, to na jakiej podstawie?

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2007-09-27 22:18:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdha6n$t3v$5@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Ale do obowiązków autora wątku nie należało "zawieranie umów". Litości.
    Oczywiście, że nie. Ale to nie ma w tym wypadku znaczenia.
    I nie proś o to, czego sam nie dajesz.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-09-28 06:51:20
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 27 Wrz, 19:51, "DjAvX" <n...@o...pl> wrote:

    > Mozesz jakos jasniej napisac o co chodzi? jesli w umowie bylby zakamuflowany
    > stosunek pracy to wtedy bylaby to umowa o prace wiec pracodawca powinien
    > placic wszelkie zusy i podatki jak w umowie o prace ? Co jesli tak nie bylo?

    Dodkladnie tak. Jesli praca ma znamiona pracy na etat (czyli np praca
    od 8 do 16 w siedzibie "pracodawcy", wykonywanie polecen przelozonego
    itp) to jest to praca na etat bez wzgledu na to jaka umowe podpisales.
    Jesli twoja praca nosi znamiona pracy na etat mozesz wystapic do sadu
    pracy o ustalenie Twojego stosunku pracy. Co grozi pracodawcy? Troche
    tego jest, z prokuratorem wlacznie :)

  • 27. Data: 2007-09-28 07:22:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Sep 2007, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:fdh8cu$9mc$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson

    > Powiedzmy - nie jest wadliwie.
    > Powinno byc jak napisałem.

    Jotte, przecież to *jest* umowa na *świadczenie usług*.
    Na warunkach umowy zlecenia, tylko tyle (że "na warunkach").

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2007-09-28 08:59:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709280921000.3824@athlon64 Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Jotte, przecież to *jest* umowa na *świadczenie usług*.
    > Na warunkach umowy zlecenia, tylko tyle (że "na warunkach").
    No dobra, niech będzie, ale to sformułowanie jest zbędne - prawo przewiduje
    odpowiednią formę (nazwę) to po co cudować?

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2007-09-28 13:30:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > No dobra, niech będzie, ale to sformułowanie jest zbędne - prawo
    > przewiduje odpowiednią formę (nazwę) to po co cudować?

    Ale to ty "cudujesz".
    Prawo przewiduje nazwę "umowa o świadczenie usług" (art. 350 kc).

  • 30. Data: 2007-09-28 13:38:44
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Prawo przewiduje nazwę "umowa o świadczenie usług" (art. 350 kc).

    Jesteś pewien numeru artykułu?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz