  • 1. Data: 2007-09-27 14:11:37
    Temat: Kto powinien być pozwanym w tym przypadku ?
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@g...pl>

    W moim okręgu wyborczym zostanie wybrany na posła człowiek, który w
    przeszłości dopuścił się przestępstwa działania na szkodę interesu społecznego
    (Art. 231 KK), co sprawi, że zostanę znieważony przez wyborców, którzy komuś
    takiemu zostanie powierzony publiczny mandat zaufania.

    W związku z powyższym zamierzam pozwać winnych tej zniewagi, oraz świadomego i
    celowego działania na moją szkodę, jednak tutaj pojawia się problem, kto ma
    być pozwanym ?

    Winę za to poniosą lokalni wyborcy z okręgu, jednak nie wiadomo, którzy z nich
    dokładnie nimi będą, więc, jak ustalić, kto ma być pozwanym ?

    ---
    -&#9658; STOP przestępczości zorganizowanej ! &#9668;-

    nie kradnie </a>
    336.html"
    target="_blank"> Kaczyński vs Lipiński </a>
    nie jest przestępcą</a>
    przyszłym kandydatem PiS na prezydenta RP</a>
    tml"
    target="_blank">Rydzyk sługa boży. </a>
    oblicze gdańskiego wymiaru sprawiedliwości... </a>

    Kasując wątki na forum "Agora" łamie konstytucyjne prawo obywateli do wypowiedzi:

    Art. 54. Konstytucji RP
    1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i
    rozpowszechniania informacji.

  • 2. Data: 2007-09-27 15:06:07
    Temat: Re: Kto powinien być pozwanym w tym przypadku ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stary kawaler Jarek K. wrote:
> [...]
    >
    > Winę za to poniosą lokalni wyborcy z okręgu, jednak nie wiadomo, którzy z nich
    > dokładnie nimi będą, więc, jak ustalić, kto ma być pozwanym ?

    rzeczywiścei stary kawaler.
    Kup sobie czerwony sportowy samochód. To podobno pomaga.

  • 3. Data: 2007-09-27 15:26:03
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2007 10:06:07 -0500, witek napisał(a):

    > rzeczywiścei stary kawaler.

    Nie wyciągaj trola z KF. Sporo osób go odfiltrowało i już nie
    pamięta o jego istnieniu, a Ty odpowiadając sprawiasz że widać
    jego durne teksty (przynajmniej ich nie cytuj).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2007-09-27 15:34:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Henry (k) wrote:

    > Nie wyciągaj trola z KF. Sporo osób go odfiltrowało i już nie
    > pamięta o jego istnieniu, a Ty odpowiadając sprawiasz że widać
    > jego durne teksty (przynajmniej ich nie cytuj).

    Juz sie poprawiam.
    U mnie jako troll na liście nie figurował.
    Wpisany,

  • 5. Data: 2007-09-27 19:32:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stary kawaler Jarek K. "
    <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Ożeń się.

  • 6. Data: 2007-09-28 11:26:32
    Temat: Ależ Wy jesteście płytcy katoliccy parafianie !
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@g...pl>

    Ależ Wy - katoliccy <a href="http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=parafianin"
    target="_blank"> parafianie </a> jesteście płytcy ! Dajcie się rżnąć morlanym
    qrwom i jeszcze im za to płacicie !

    Ja z całą pewnością nie będę tego robił !
    Jeżeli w USA ktoś pozwał tzw. "Boga", to z całą pewnością JA mogę pozwać grupę
    kretynów, którzy dziłają na moją szkodę, albo w przeszłości działali na moją
    szkodę wybierając kogoś takiego, jak...:

    http://wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,4528295.html
    http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=60674

    To wszystko katoliccy parafianie !