  • 11. Data: 2013-08-07 23:14:43
    Temat: Re: umorzenie dochodzenia "z automatu"?
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2013-08-07 23:00, Nostradamus pisze:

    > Grzech to zwykły przygłup. Po co ta " dyskusja" z głupcem ?

    O! Gówno wypłynęło i powiedziało co wiedziało.

  • 12. Data: 2013-08-07 23:17:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-07 23:13, grzech pisze:

    > A jakby zamiast niezabezpieczonego wykopu była tam matka z malutkim
    > dzieciątkiem na reku?

    (Ziew-przykład z dupy).

    Czyli tych gnojków, co rzucali śniegiem w samochody i zabili tirowca -
    uniewinnić, bo to tir wjechał w śnieżną kulę.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-08-07 23:50:36
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > (Ziew-przykład z dupy).
    >
    > Czyli tych gnojków, co rzucali śniegiem w samochody i zabili tirowca -
    > uniewinnić, bo to tir wjechał w śnieżną kulę.

    Tobie też upał zaszkodził?
    Mamy konkretny stan faktyczny i do niego się odnosimy a nie dywagujemy,
    co by było gdyby rowerzysta miał wąsy.

  • 14. Data: 2013-08-08 07:43:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-07 23:50, grzech pisze:

    > Tobie też upał zaszkodził?
    > Mamy konkretny stan faktyczny i do niego się odnosimy a nie dywagujemy,
    > co by było gdyby rowerzysta miał wąsy.

    Jednym ze sposobów wykazywania idtiotyczności czyjegoś rozumowania jest
    reductio ad absurdum. Skoro zatem uważasz, że za wjechanie w dziurę
    odpowiada tylko kierowca, to idziemy tym tropem dalej - jeśli dziura
    byłaby 2x większa? A jeśli 4x większa? I w ten sposób dochodzimy do
    wniosku, że albo bredzisz, albo uznajesz, że jak samochód wjedzie w nocy
    w niewidoczny lej po bombie, to winny samochód.

    Tudzież był inny przykład z życia - dwie ciężarówki się holowały
    metalowej linie holu i przejeżdżając w poprzek drogi ustawiły się tak,
    że hol przechodził centralnie przez poprzek jezdni. Hol był
    nieoznakowany. Samochód osoby przejechał, dokonując dekapitacji
    kierowcy. Oczywiście winny kierowca, bo to on wjechał w stojący hol, tak
    szerloku?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-08-08 11:52:41
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 7 sierpnia 2013 22:29:21 UTC+2 użytkownik grzech napisał:
    > Policjanci stwierdzili, że do zdarzenia doszło na skutek najechania
    >
    > PRZEZ CIEBIE na nierówność na drodze. Kogo więc maja ukarać - ciebie czy
    >
    > dziurę?

    Ja wiem ze jest upal i troszke ci sie przegrzalo to cos co u innych nazywa sie
    mozgiem. Idac twoim tokiem "rozumowania" zarzadca drogi nie odpowiada za jej stan i
    utrzymanie?

  • 16. Data: 2013-08-08 11:54:20
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 7 sierpnia 2013 22:58:55 UTC+2 użytkownik Nostradamus napisał:

    > Policjanci to sobie mogą :)
    >
    > Stan prawny oceni sąd. Jeśli stwierdzi, że kierujący zachowując ostrożność
    >
    > MÓGŁ dostrzec dziurę to orzeknie winę kierującego.

    Chyba jednak nie oceni poniewaz dochodzenie zostalo umorzone

  • 17. Data: 2013-08-08 12:23:54
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2013-08-08 11:52, s...@g...com pisze:

    > Ja wiem ze jest upal i troszke ci sie przegrzalo to cos co u innych
    > nazywa sie mozgiem. Idac twoim tokiem "rozumowania" zarzadca drogi
    > nie odpowiada za jej stan i utrzymanie?

    Skoro uważasz,że tylko ty masz mózg pracujący prawidłowo to osiądź w
    cieniu i poszukaj czym się różni odpowiedzialność karna od
    odpowiedzialności cywilnej i przestań zawracać dupę debilnymi pytaniami.

  • 18. Data: 2013-08-08 12:35:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-08 12:23, grzech pisze:

    > Skoro uważasz,że tylko ty masz mózg pracujący prawidłowo to osiądź w
    > cieniu i poszukaj czym się różni odpowiedzialność karna od
    > odpowiedzialności cywilnej i przestań zawracać dupę debilnymi pytaniami.

    Pozostawianie niezabezpieczonych dziur w drodze nie podpada pod kk?
    Robi się coraz ciekawiej.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-08-08 14:21:38
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2013-08-08 12:35, Liwiusz pisze:

    > Pozostawianie niezabezpieczonych dziur w drodze nie podpada pod kk?
    > Robi się coraz ciekawiej.

    Zrobi się jeszcze ciekawiej jak matołku sprawdzisz, czy nie było
    brzozy w pobliżu. Z mojej strony koniec.

  • 20. Data: 2013-08-08 15:23:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-08 14:21, grzech pisze:
    > Z mojej strony koniec.

    Zawsze to jakieś podwyższenie poziomu grupy.

    --
    Liwiusz