  • 11. Data: 2003-07-12 13:50:50
    Temat: Re: udostepnianie filmow i muzyki z internetu w kafejkach internetowych
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:beokho$5j4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > sytuacja: klienci ściągają sobie filmy,
    > kończy się "czas" klienta, na HD zostaje znaczna część filmu
    > (nie do końca ściągniętego) lub "kilka takich częśći różnych filmów".

    To w kawiarenkach nie ma polityki czyszczenia plików tymczasowych po
    wylogowaniu klienta?

    > sytuacja2: getright czy inny "dowloader" który ściąga filmy,
    > klient sobie poszedł dawno do domu, w tym czasie filmy
    > zostały ściągnięte (np. 3 sztuki) i leżą sobie na hd w komputerze.
    >
    > właściciel cafe zamyka wieczorem.
    > rano przychodzi do cafe i otwiera,
    > za nim wchodzą "panowie".

    A komputery były cały czas włączone? Dziwna ta kafejka...

    Bo na wyłączonym to nawet najlepszy GetRight nie zadziała ;-P

  • 12. Data: 2003-07-12 16:41:14
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Sat, 12 Jul 2003 08:43:58 +0200, Kuba napisał(a):

    <ciach>
    > Tylko - mam nadzieję - nie dojdzie do "palenia na stosie" :)
    Jak nie będą palić pirackie cd (jak znajdą)

    --
    www.adico.pl - aukcje

  • 13. Data: 2003-07-12 16:42:54
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To w kawiarenkach nie ma polityki czyszczenia plików tymczasowych po
    > wylogowaniu klienta?

    a tego nie wiem, ale sądzę, że jeżeli jest to sporadyczne przypadki.

    > A komputery były cały czas włączone? Dziwna ta kafejka...
    > Bo na wyłączonym to nawet najlepszy GetRight nie zadziała ;-P

    nie koniecznie, ale cafe może być do 22 dla przykładu
    a klient "zszedł" o 19 i od tamtego czasu nikt po nim nie siedział
    i getrighta nie wyłączył. Sytuacja czysto hipotetyczna.

  • 14. Data: 2003-07-12 17:32:23
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > nie koniecznie, ale cafe może być do 22 dla przykładu
    > a klient "zszedł" o 19 i od tamtego czasu nikt po nim nie siedział
    > i getrighta nie wyłączył. Sytuacja czysto hipotetyczna.

    To wyobraź sobie podobną sytuację hipotetyczną: jesteś taksówkarzem, wiozłeś
    klienta, klient niepostrzeżenie zostawił pod siedzeniem broń palną będącą w
    dodatku narzędziem zbrodni. I co? Będziesz odpowiadał za zbrodnię i
    nielegalne posiadanie broni? No bo przecież nielegalne narzędzie zbrodni
    było w Twoim 'sprzęcie' (samochodzie).

  • 15. Data: 2003-07-12 17:33:56
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    > dodatku narzędziem zbrodni. I co? Będziesz odpowiadał za zbrodnię i
    > nielegalne posiadanie broni? No bo przecież nielegalne narzędzie zbrodni

    kiler? :)

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 16. Data: 2003-07-12 18:27:48
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl>

> [...]
    > dodatku narzędziem zbrodni. I co? Będziesz odpowiadał za zbrodnię i
    > nielegalne posiadanie broni? No bo przecież nielegalne narzędzie zbrodni

    Możesz być pewien, że panowie w niebieskich fartuszkach będą chcieli Ci to
    przestępstwo wmówić.
    I będzie to zgodne z prawem.
    Zastanawiałem się dlaczego gdy ktoś np. znajdzie u siebie broń i zgłosi ją
    na policje - jak w poście -
    nasi dzielni obrońcy prawa najwięcej problemów robią zgłaszającym?
    Bo mają z tego same korzyści:
    Taki gość drugi raz się poważnie zastanowi zanim zacznie zawracać im głowę
    ich pracą.
    Co prowadzi do "niejszej" - na papierze - przesępczości bo jej nie zgłosi.
    Jak się przyzna ( nieważne czy popełnił dany czyn czy nie) to po sprawie.
    Przestępca złapany, można iść do domu.
    Ba! Nie trzeba nawet mozolnie
    wspinać się po schodach w tą i z powrotem,
    żeby przeprowadzać jakieś durne śledztwo.
    Co więcej!
    Statystyki przestępców którzy usiłowali nabrać sprytnych detektywów
    będą w sposób oczywisty potwierdzać słuszność ich działania.
    Czyli mogą sobie spokojnie usiąść wieczorem fotelu
    z poczuciem dobrze wykonanej - ciężkiej przecież - pracy...

    powyższe dywagacje - mam nadzieję - nie odnoszą się do wszystkich
    policjantów.
    Ale zawsze byłem niepoprawnym optymistą. :)

  • 17. Data: 2003-07-14 12:11:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Jul 2003, Krzysztof Gil wrote:
    [...]
    >+ jaka płyta? :)
    >+ chodziło mi o filmy znajdujące się na dysku HD. Czyli w komputerze.

    Arrrgh.... Źle skojarzyłem. W tym układzie masz oczywistą rację:
    nie ma wyjścia, pozostaje pilnować:

    >+ sytuacja: klienci ściągają sobie filmy,
    >+ kończy się "czas" klienta, na HD zostaje znaczna część filmu

    ...żeby klient miał osobną partycję. Zapchać C: tak żeby już
    nic nie wlazło ;> (zakładam że fatygowanie się NT/XP/... jest
    zbędne bo jeden z drugim choćby dla sportu postanowi złamać
    hasła :>) wcześniej ustawiając wszystko_co_można_i_czego_nie
    można na kolejną partycję traktowaną DELTREE /Y D:*.* przy starcie :)
    Oczywiście czyszczenie SWAP/PAGEfile to osobna sprawa :[ (mimo
    że na D: leży), chyba że Win jest max 98SE :) (można skasować
    z AUTOEXECa). Ale TMP, TEMP i co tam jeszcze można - "wystawić".

    Realnie rzecz biorąc... masz rację :[

    pozdrowienia, Gotfryd