  • 1. Data: 2003-07-11 09:28:04
    Temat: zgorszenie
    Od: Wojciech <w...@p...com>

    Witam!

    Ciekawi mnie, jak jest w polskim prawie definiowane tzw. 'zgorszenie w
    miejscu publicznym' (mam nadzieje, ze wyrazam sie w miare jasno...) -
    tzn. czy np. gdziekolwiek (gdzie? - jakis odnosnik?) jest napisane, ze
    wystapienie nago w miejscu publicznym jest zabronione, czy tez gdzies sa
    opisane np. dopuszczalne stroje kapielowe itp...
    Ewentualne odpowiedzi prosze slac na w...@i...edu.pl ('0' w adresie,
    to 'zero')

    Wojtek

  • 2. Data: 2003-07-11 09:39:14
    Temat: Re: zgorszenie
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > wystapienie nago w miejscu publicznym jest zabronione, czy tez gdzies sa
    > opisane np. dopuszczalne stroje kapielowe itp...

    witam,
    proponuję wyskocz na golasa w centrum miasta i czekaj:
    1) jeżeli Cię nie zwiną to znaczy że chyba nie jest zabronione,
    2) jeżeli Cię zwiną to Ci powiedzą (napiszą ) wszelkie definicje i paragrafy.

    Paweł

  • 3. Data: 2003-07-14 10:18:49
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Wojciech wrote:
> [...]
    > wystapienie nago w miejscu publicznym jest zabronione, czy tez gdzies sa
    > opisane np. dopuszczalne stroje kapielowe itp...

    Nie ma definicji dokladnych, zgorszenie, rzecz nieobyczajna jest
    zwiazana z obyczajem, zachowaniami srodowiska. Na plazy naturystow
    mozesz chodzic nago i to nie bedzie zgorszenie. Wszystko zalezy od
    subiektywnej oceny innych i sadu. Jesli bedziesz chodzic w kostiumie
    kapielowym obok basenu (w miescie) to moze ktos dziwnie spojrzy, jesli
    bedziesz chodzil tak w centrum miasta, to bedzie wiele dziwnych
    spojrzen, jesli wejdziesz tak do kosciola albo urzedu to Cie wyrzuca.

    wer