  • 1. Data: 2003-07-11 08:01:46
    Temat: Zmiana w ustawie o funduszu alimentacyjnym?
    Od: "Salhira" <s...@N...wp.pl>

    Witam i prosze o pomoc
    Zus wstrzymał mi alimenty z funduszu alimentacyjnego powołując sie na art11
    ust1 pkt 3 ustawy z dnia 18 lipca 1974 r o funduszu alimentacyjnym z powodu
    nie przedstawienia orzeczenia o przyznanej grupie inwalidzkiej.
    Nie jestem inwalidą wiec nie mam takiego orzeczenia. Na moje pytania ZUS
    odpowioada, że 15 maja zmieniła sie interpretacja tego artykułu. Podobno ,
    jesli nie jestem niepełnosprawna a ukonczłam 18 lat to swiadczenie
    alimentacyjnne mi sie nie należy mimo, iz kontynuuje nauke w szkole sredniej
    a alimenty mam przyznane sądownie. Moim zdaniem jakiś urzędas dostał się
    na niewłasciwy stołek i nie potrafił przeczytac dobrze ustawy stąd taka jego
    interpretacja. Czy ktos z Państwa wie cos na ten temat? Sprzawdzałam na
    stronie sejmowej i na stronie prawnej (lex) ale nic takiego nie znalazłam.
    Bardzo prosze o wszelkie informacje na ten temat i ewentuanie o wskazanie ,
    gdzie moge tą zmiane przeczytac.
    Dziękuje.Ewa