  • 1. Data: 2003-01-23 17:39:59
    Temat: uciązliwy sąsiad
    Od: "Diavolo" <m...@p...onet.pl>

    Moi sąsiedzi 'z góry' sluchaja bardzo glosno muzyki tak, ze nie slysze
    wlasnego telewizora, poza tym mają mieszkanie wylozone kafelkami i chodzą po
    nim albo bez papci, albo w drewnianych chodakach, poza tym malemu dziecku
    pozwalają na wszystko i ono biega z jednego konca mieszkania na drugi.
    Zwracanie uwagi nic nie daje, uwazają juz mnie za wariata, kiedys powiedział
    do swojej żony, 'nie słuchaj go, bo bredzi'. Inni sąsiedzi mają wszystko
    'gdzieś'.
    Czy dzwonienie na policję/straż miejską coś da, można sytuację podciagnąc
    pod zakłocanie spokoju (chyba był ostatnio jakis post dotyczacy podobnego
    problemu)?
    Doradźcie coś, proszę bo już nie moge wytrzymać we własnym mieszkaniu!!

  • 2. Data: 2003-01-23 18:34:21
    Temat: Re: uciązliwy sąsiad
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Proponuję postarać się o stary ale sprawny głośnik ( to są grosze ) i
    przymocować go do sufitu. Podłącz go do radia i niech buczy lub gra dość
    głośno albo kwiczy .
    A ty idź do kina . Jak im dziecko nie będzie mogło zasnąć to da im w dupę
    a po tygodniu będą prosili o rozejm. Oni jeszcze nie wiedzą , że dźwięk
    rozchodzi się nie tylko z góry na dół ale i z dołu do góry.
    Powodzenia .

    Użytkownik Diavolo <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0p9di$bur$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-01-24 09:41:03
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

> [...]
    > problemu)?
    > Doradźcie coś, proszę bo już nie moge wytrzymać we własnym mieszkaniu!!

    Mój sąsiad z dołu jest bardzo upierdliwy, mimo że używa w nocy zatyczek do
    uszu słyszy każde puknięcie - niby odemnie. Wybudza się i nasłuchuje albo
    barabani w kaloryfer. Sugerowałem mu żeby spał w nocy a nie w dzień no i
    wziął się za jakąś robotę (w dzień) - byłoby mu znacznie łatwiej zasnąć gdy
    jest na to pora. Rozmawiając ze mną robi jakieś dziwne gesty palcem
    sugerując jakby mu się coś pomieszało?
    Chyba kupię sobie drewniane chodaki i zaproszę znajomych na imprezę.

    --
    pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2003-01-24 09:57:26
    Od: Piotr Zet <a...@a...hidden>

    Recently artpen wrote:
> [...]
    > barabani w kaloryfer. Sugerowałem mu żeby spał w nocy a nie w dzień no i

    Też podobny problem. Mam małe dzieci(2 i 5-latek). Sąsiadce z dołu również
    przeszkadza, że czasem biegają po domu. Nie może zrozumieć, że takiemu dziecku
    nie da się wytłumaczyć, żeby maszerowało na paluszkach. Czy na tej podstawie
    można stwierdzić, że "na wszystko im pozwalamy" ? A może mamy je przywiązywać
    do kaloryfera ? ;-)

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

  • 5. Data: 2003-01-24 10:09:46
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Nie może zrozumieć, że takiemu dziecku
    : nie da się wytłumaczyć, żeby maszerowało na paluszkach.

    da się, moja mała maszerowała na paluszkach i później sąsiadka przychodziła
    tylko gdy ją goniłem, bo ja się zapominałem :))))))

  • 6. Data: 2003-01-24 10:36:35
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    W jakim celu ja goniłeś ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-01-24 10:39:52
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    nie pamiętam czy byłem piratem, słoniem, krasnoludkiem, złym psem, złym
    wilkiem, dobrym niedźwiedziem czy partnerem do pogoni :-)

  • 8. Data: 2003-01-24 10:55:40
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]

    Fajnie sie bawicie :-)

    PNMSP,

    Karol

  • 9. Data: 2003-01-24 10:59:27
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 10. Data: 2003-01-24 11:08:16
    Od: Piotr Zet <a...@a...hidden>

    Recently Marcin Surowiec wrote:
    >: Nie może zrozumieć, że takiemu dziecku
    >: nie da się wytłumaczyć, żeby maszerowało na paluszkach.
    >
    > da się, moja mała maszerowała na paluszkach

    Widocznie masz spokojną córeczkę. Ja mam dwóch synków, którzy
    nie potrafią się inaczej przemieszczać. Jakiś czas starszemu przypominałem,
    ale to syzyfowa praca.
    Po prostu takie są wady mieszkania w bloku i nic się na to nie poradzi.
    Ale niedługo planujemy się wyprowadzić i wynająć mieszkanie.
    Jak dostanie się "imprezowym" studentom, to sąsiadka doceni jak miała z nami
    dobrze ;-)