  • 1. Data: 2003-01-23 17:32:01
    Temat: Jak formalnie dobrac sie do swego dziedzictwa ;-) ?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Przepraszam za kolokwialny opis sprawy, ale z prawem nie miewam - zbyt
    zazylych - kontakotow. Otoz jestem posiadaczem postanowienia sadu o nabyciu
    spadku. Wobec braku odwolan uprawomocnilo sie ono 30 pazdziernika 2002r. Moj
    udzial to 3/16 i... no wlasnie, co mam z ta wiedza poczynic. Znam nazwiska
    pozostalych beneficjentow, ale sa to - dla mnie - zupelnie obce osoby.
    Prosze o lopatologiczna ;-) podpowiedz.

    Pozdrawiam :-)!!!

    P.S. Czy istnieje - w czelusciach Internetu - strona, na ktorej mozna
    "podpatrzyc" standardowe druki przydatne w korespondencji sadowej (np.
    odwolania, upowaznienia, wnioski o..., itp)?

  • 2. Data: 2003-01-23 17:56:09
    Temat: Re: Jak formalnie dobrac sie do swego dziedzictwa ;-) ?
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    PL wrote:
    /.../
    >P.S. Czy istnieje - w czelusciach Internetu - strona, na ktorej mozna
    >"podpatrzyc" standardowe druki przydatne w korespondencji sadowej (np.
    >odwolania, upowaznienia, wnioski o..., itp)?

    Może w tych czeluściach coś znajdziesz ;)
    http://www.adcentral.pl/business/wzory/urzedowe.shtm
    http://www.eko.org.pl/pub/prawo/
    http://www.prokuratura.walbrzych.pl/wz_pi_pr.htm
    http://prawo.w.interia.pl/prawo_wzory.html
    http://www.ms.gov.pl/formularze/formularze.shtml
    http://www.tnz.most.org.pl/uprawnienia/wzory.htm

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-01-23 19:15:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    A co wchodzi w skład masy spadkowej? Bo od tego zależy moja dalsza porada.

  • 4. Data: 2003-01-23 21:10:26
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > A co wchodzi w skład masy spadkowej? Bo od tego zależy moja dalsza porada.
    Witaj :-)!
    "Dzieki" za zyczliwe zainteresowanie.
    Ad rem: nie mam pojecia. Z Sadu Rejonowego (Wydzial Cywilny) "nadbiegla"
    wiesc, w postaci postanowienia, o uczynieniu mnie szczesliwym (?)
    posiadaczem (cyt. "nabylem na podstawie ustawy") czesci masy spadkowej.
    Niestety, nie mam pojecia, czy "to" cokolwiek wiecej niz stara damka marki
    "Ukraina", i nie wiem, jak - formalnie - to ustalic.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego wieczoru :-)

    Niezorientowany Pawel

    P.S. Probowalem odpisac na priva, ale bez rezultatu, dlatego tez "podpieram"
    sie grupa.

  • 5. Data: 2003-01-24 19:30:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Chwilowo najłatwiej skontaktować się z pozostałymi spadkobiercami.
    Oczywiście, jeśli się uwinęli, to rzeczy ruchome mogli już zabrać i tego w
    żaden sposób nie ustalisz. Ale na przykład pieniędzy z konta nie wezmą. Bank
    Twoją część wypłaci Tobie.