  • 1. Data: 2003-01-23 16:19:23
    Temat: Program Windows w domu
    Od: "Dominika Ferenz" <n...@w...pl>

    Witam

    Mam zainstalowany na komputerze w domu system Windows Me, Posiadam
    oryginalna plyte CD, naklejke z numerem seryjnym i ksiazeczke wprowadzajaca.
    Niestety nie mam dowodu zakupu czy uzywanie ww systemu jest zgodne z prawem?

    Pozdrawiam

    Dominika

  • 2. Data: 2003-01-23 16:27:13
    Temat: Re: Program Windows w domu
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Dominika Ferenz wrote:
> [...]
    > Niestety nie mam dowodu zakupu czy uzywanie ww systemu jest zgodne z prawem?

    Oczywiście.
    Wymiękam jak czytam takie listy, ludziom już totalnie zrobili wodę z mózgu :(

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-01-23 16:57:26
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominika Ferenz" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wprowadzajaca.
    > Niestety nie mam dowodu zakupu czy uzywanie ww systemu jest zgodne z

    Musisz mieć umowę licencyjną Microsoftu, kartę rejestracyjną Microsoftu
    i Certyfikat autentyczności.

    Joker

  • 4. Data: 2003-01-23 17:09:42
    Temat: Odp: Program Windows w domu
    Od: "Dominika Ferenz" <n...@w...pl>

    > Musisz mieć umowę licencyjną Microsoftu, kartę rejestracyjną Microsoftu
    > i Certyfikat autentyczności.

    Certyfikat to wiadamo to ta nalepka z kluczem ,
    ale jak wyglada ta umowa?
    i karta rejestracyjna?

    nic takiego nie dostalem z komputerem.

    Dzieki za odp

    Dominika

  • 5. Data: 2003-01-23 17:10:14
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Joker wrote:
    > Musisz mieć umowę licencyjną Microsoftu, kartę rejestracyjną Microsoftu
    > i Certyfikat autentyczności.

    Przestań bredzić.
    Jedyne co musi mieć to LEGALNĄ KOPIĘ systemu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 6. Data: 2003-01-23 17:20:02
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Przestań bredzić.
    > Jedyne co musi mieć to LEGALNĄ KOPIĘ systemu.
    > pozdrawiam
    > Arek

    Samo posiadanie oryginalnej płytki, nie jest dowodem legalności
    jej używania.

    Pozdrawiam, Joker

  • 7. Data: 2003-01-23 17:22:53
    Od: i...@s...com (Lech Szczepaniak)

    >Przestań bredzić.
    >Jedyne co musi mieć to LEGALNĄ KOPIĘ systemu.

    Mysle, ze nalezy dokladnie przeczytac warunki umowy licenyjnej
    Microsoftu w przypadku tego konkretnego programu i wiadomo bedzie czy
    zostaly dochowane. Z tego co pamietam to jest tam napisane, ze jak nie
    zamierzasz dochowac tych warunkow powinienes zwrocic program i zostana
    Ci zwrocone koszty.

  • 8. Data: 2003-01-23 17:24:57
    Od: i...@s...com (Lech Szczepaniak)

    Przepraszam - zwracalem sie w rodzaju meskim :)

  • 9. Data: 2003-01-23 17:29:13
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Joker wrote:
    > Samo posiadanie oryginalnej płytki, nie jest dowodem legalności
    > jej używania.

    Jest.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 10. Data: 2003-01-23 18:06:17
    Od: "Dominika Ferenz" <n...@w...pl>

    Widze ze zdania sa podzielone , najchetniej przeczytalabym jeszcze raz
    licencje, ale jak to zrobic, nie chce jeszcze raz instalowac systemu. W
    przewodniku szybki start nic nie ma.

    Pozdrawiam
    Donia