    From: Piotr Zet <a...@a...hidden>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uciązliwy sąsiad
    Date: Fri, 24 Jan 2003 11:08:16 +0000 (UTC)

    Recently Marcin Surowiec wrote:
    >: Nie może zrozumieć, że takiemu dziecku
    >: nie da się wytłumaczyć, żeby maszerowało na paluszkach.
    >
    > da się, moja mała maszerowała na paluszkach

    Widocznie masz spokojną córeczkę. Ja mam dwóch synków, którzy
    nie potrafią się inaczej przemieszczać. Jakiś czas starszemu przypominałem,
    ale to syzyfowa praca.
    Po prostu takie są wady mieszkania w bloku i nic się na to nie poradzi.
    Ale niedługo planujemy się wyprowadzić i wynająć mieszkanie.
    Jak dostanie się "imprezowym" studentom, to sąsiadka doceni jak miała z nami
    dobrze ;-)
    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool