    From: Piotr Zet <a...@a...hidden>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uciązliwy sąsiad
    Date: Fri, 24 Jan 2003 09:57:26 +0000 (UTC)

    Recently artpen wrote:
    > po
    >
    > Mój sąsiad z dołu jest bardzo upierdliwy, mimo że używa w nocy zatyczek do
    > uszu słyszy każde puknięcie - niby odemnie. Wybudza się i nasłuchuje albo
    > barabani w kaloryfer. Sugerowałem mu żeby spał w nocy a nie w dzień no i

    Też podobny problem. Mam małe dzieci(2 i 5-latek). Sąsiadce z dołu również
    przeszkadza, że czasem biegają po domu. Nie może zrozumieć, że takiemu dziecku
    nie da się wytłumaczyć, żeby maszerowało na paluszkach. Czy na tej podstawie
    można stwierdzić, że "na wszystko im pozwalamy" ? A może mamy je przywiązywać
    do kaloryfera ? ;-)

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool