  • 1. Data: 2003-01-23 16:50:05
    Temat: pogotowie opiekuncze-ochrona rodziny
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

    Bardzo prosze o pomoc w znalezieniu przepisow regulujacych istnienie
    pogotowia opiekunczego. Probuje tego znalezc ale widocznie nie mam wpracy.
    Druga sprawa to gdzie w kodeksie karnym i kodeksie wykroczen znajde przepisy
    dotyczace ochrony rodziny i mlodziezy?
    Bardzo dziekuje za pomoc
    Kropelka

  • 2. Data: 2003-01-23 17:20:02
    Temat: Odp: pogotowie opiekuncze-ochrona rodziny
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kropelka <k...@n...serwery.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0p6fd$pbr$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pogotowia opiekunczego. Probuje tego znalezc ale widocznie nie mam wpracy.
    > Druga sprawa to gdzie w kodeksie karnym i kodeksie wykroczen znajde

    upn ustawa o postepowaniu z nieletnimi...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-23 17:20:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > pogotowia opiekunczego. Probuje tego znalezc ale widocznie nie mam wpracy.
    > Druga sprawa to gdzie w kodeksie karnym i kodeksie wykroczen znajde

    no i k.r.o bo co było przyczyna umieszczenia...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-23 18:02:51
    Temat: Re: pogotowie opiekuncze-ochrona rodziny
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

    > Użytkownik Kropelka <k...@n...serwery.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b0p6fd$pbr$...@n...tpi.pl...
    > przepisy
    >
    > no i k.r.o bo co było przyczyna umieszczenia...

    ???? jejku... naprawde jestem laikiem w tych sprawach i z prawem nie mam nic
    wspolnego. Czy moglabym prosic o jasniejsze wyjasnienie?
    Gdzie to znalesc? Mozna gdzies w necie moze???

  • 5. Data: 2003-01-23 18:49:38
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kropelka <k...@n...serwery.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0panm$6sb$...@n...tpi.pl...

> [...]
    nic
    > wspolnego. Czy moglabym prosic o jasniejsze wyjasnienie?
    > Gdzie to znalesc? Mozna gdzies w necie moze???

    nie mogę podać ponieważ korzystam z książek ,które są w moim posiadaniu ale
    pewnie rano jak się zjawi Marcin poda namiary na strony internetowe on lubi
    biegać po sieci ...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-23 19:05:21
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

> [...]
    ale
    > pewnie rano jak się zjawi Marcin poda namiary na strony internetowe on

    Z gory bardzo bardzo bardzo bardzo dziekuje:-)
    Ratujesz mi skore:-)

    > Sandra
    Kropelka