  • 1. Data: 2003-01-23 17:15:12
    Temat: [ALLEGRO] Jak wniesc pozew? c.d.
    Od: "Jakub Ziobro" <q...@p...onet.pl>

    Witam!
    Sprawe oszustwa na Allegro (towar nigdy nie dotarl, wylicytowane 300zl
    wplacilem z gory na konto w banku nieinternetowym) zglosilem na policje. Po
    2 tygodniach dostalem list z Prokuratury Rejonowej iz materialy z
    komisariatu w ktorym zglosilem oszustwo zostana przeslane do prokuratury
    rejonowej w Poznaniu, czyli tam gdzie mieszka oskarzony - podobno tam mialo
    miejsce oszustwo... :-\ (ja jestem z Wroclawia) W zwiazku z tym mam pytanie:
    czy w tego typu sprawach zaistnieje potrzeba osobistego stawienia sie w
    tamtejszej prokuraturze? Wiazaloby sie to z moim wyjazdem, kto wtedy pokrywa
    koszty? Czy istnieje mozliwosc odwolania od tej decyzji, aby sprawa byla
    rozpatrywana w moim miescie? Z gory dzieki za wszelkie sugestie!

    --
    pozdrawiam,
    Jakub Ziobro

  • 2. Data: 2003-01-23 19:22:59
    Temat: Re: [ALLEGRO] Jak wniesc pozew? c.d.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Zasadniczo nie ma potrzeby Twoich wyjazdów do tamtego miejsca. Jeśli jakąś
    czynność będą chcieli wykonać z Twoim udziałem, to mogą zlecić to jednostce
    Policji w Twoim miejscu zamieszkania. Nie da się tylko zlecić konfrontacji.
    Wówczas musisz zażądać zwrotu kosztów stawiennictwa od policjanta
    prowadzącego czynność. Jest z tym trochę korowodu i prawie na pewno będą Cię
    przekonywać, że nie warto i w ogóle. Ale jak się uprzesz...

  • 3. Data: 2003-01-24 07:12:33
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    a ja wciąż twierdzę, że we Wrocławiu, ale uparta ta prokuratura :)

[...]

    imho jak najbardziej
    btw: właśnie dobiega końca identyczna sprawa z moim udziałem jak chcesz to
    wymieńmy doświadczenia :).

    : Z gory dzieki za wszelkie sugestie!

    napisz, pogadamy,
    btw: która prokuratura prowadzi sprawę?