  • 1. Data: 2004-02-23 11:28:06
    Temat: tydzień porad prawnych?!
    Od: Kami <K...@j...net>

    Obiło mi się o uszy, że coś takiego ma właśnie miejsce... Czy to prawda?
    Jak z tego skorzystać? Gdzie w Warszawie iść?

    Pzdr.

    --
    Kami
    ________________________

    reklama: http://www.nadkole.net

  • 2. Data: 2004-02-23 15:09:26
    Temat: Re: tydzień porad prawnych?!
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
    03.jasien.net...
    Obiło mi się o uszy, że coś takiego ma właśnie miejsce... Czy to prawda?
    Jak z tego skorzystać? Gdzie w Warszawie iść?

    Nie tydzień porad prawnych tylko tydzień ofiar przestępstw.
    I nie będa im udzielane porady tylko informacje o tym jakie maja prawa.

    Znowu pismaki coś przekręciły. A i tak będzie na sedziów.
    _________________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-23 21:19:27
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Daruj sobie - jedna wielka hucpa i pokazówka
    dla pismaków, którzy udają, że w to wierzą.
    Jeśli jesteś pokrzywdzonym(ą) przestepstwem,
    pogadaj najlepiej z kumatym gliną, bo papuga
    tylko zedrze z ciebie kasę.

  • 4. Data: 2004-02-23 22:00:49
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Daruj sobie - jedna wielka hucpa i pokazówka
    > dla pismaków, którzy udają, że w to wierzą.
    > Jeśli jesteś pokrzywdzonym(ą) przestepstwem,
    > pogadaj najlepiej z kumatym gliną, bo papuga
    > tylko zedrze z ciebie kasę.

    Taa.

    1. W dobrym tonie jest cytować posta na którego się odpowiada, przycinając
    go w razie potrzeby. To po to, by było wiadomo do czego pijesz.

    2. Rozumiem, że Ty masz doświadczenia w korzystaniu z tych porad. i nie
    odpowiadał ci sposób załatwienia sprawy. Co to było, adwokaci odmówili pracy
    za darmo?

    Tydzień ofiar przestępstw ma słuzyć udzielaniu wskazówek osobom, które padły
    ofiarami przestępstw, a nie porad prawnych wszystkim.

    __________________
    RF

  • 5. Data: 2004-02-24 07:11:43
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c1dt6s$cii$1@inews.gazeta.pl...

    > Tydzień ofiar przestępstw ma słuzyć udzielaniu wskazówek osobom, które
    padły
    > ofiarami przestępstw, a nie porad prawnych wszystkim.

    Inicjatywa przyjemna.
    Tylko mozna zadac dwa pytania:
    1. Dlaczego taki Tydzien? Tydzien Milosierdza dla Ofiar.
    2. Co bedzie, gdy ten Tydzien sie skonczy?

    WOJSAL