  • 1. Data: 2004-02-23 10:27:58
    Temat: Dobra Praktyka Sanitarna- GHP- gotowe wzory - gdzie szukac...
    Od: "ernest" <e...@p...onet.pl>

    temat jak wyzej...

    powiedzcie mi gdzie mam szukac gotowych opracowan

    "Dobrej Praktyki Sanitarnej"

    wszyscy tylko sprzedaja ale gdzie szukac czegos co pozwolilo by mi na
    opracowanie czegs co w swoim ksztalcie odpowiadalo by wszytkim wymogom jakie
    sie stawia przed nami...

    moze ktos uzyczy gotowego opracowania, czegos odpowiaajacego sklepom z
    artykulami sporzywczymi...

    pozdrawiam...

  • 2. Data: 2004-02-25 08:55:09
    Od: "ernest" <e...@p...onet.pl>

    wiec niejest mi niekt w stanie pomoc....?

    szkoda..