  • 171. Data: 2014-01-20 14:12:33
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2014 13:57, JD pisze:

    > Bo nie będzie kozła ofiarnego, którego można będzie zlinczować
    > i spać spokojnie, chociaż prawdziwy sprawca będzie na wolności.

    LOL

    Też mi argument "bo tak jest łatwiej". Żałosne...

    > Bo sprawca może się zawahać wiedząc, że kara jest nieuchronna.

    Po raz n-ty: na tego typu zbrodnie odstraszanie nie działa.

    > Bo jak jednak się nie zawaha, to będą szukać prawdziwego sprawcy.

    Mhm. Czyli sprawców wszystkich przestępstw należy zabijać bo inaczej po
    wyściu na wolność ludzie będą odczuwać nieodparty przymus, żeby winić
    ich i nikt nie będzie szukał prawdziwego sprawcy.

    > Bo jest pewność, że Trynkiewicz już nikogo nie zabije.

    Wiesz, ja nie wiem czy ty nie jesteś niebezpieczny... Wobec tego
    powinieneś zostać zabity - tylko wtedy miałbym pewność, że nikogo nie
    skrzywdzisz.

    > Ja bym chyba mógł żyć z takim wyrzutem sumienia.

    To jest tylko dowód za tym, że jesteś niebezpiecznym potencjalnym
    mordercą. I zgodnie z twoją własną logiką powinieneś zostać zabity.

  • 172. Data: 2014-01-20 14:24:12
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-20 14:12, Andrzej Lawa pisze:

    > LOL
    >
    > Też mi argument "bo tak jest łatwiej". Żałosne...

    Żaden kontrargument

    > Po raz n-ty: na tego typu zbrodnie odstraszanie nie działa.

    Skąd wiesz ilu sie zawahało i nie zostało przestępcami?

    > Mhm. Czyli sprawców wszystkich przestępstw należy zabijać bo inaczej po
    > wyściu na wolność ludzie będą odczuwać nieodparty przymus,

    Nie dyskutujemy o wszystkich przestępcach tylko o mordercach.

    To akurat Ty napisałeś:
    inny.

    > Wiesz, ja nie wiem czy ty nie jesteś niebezpieczny... Wobec tego
    > powinieneś zostać zabity - tylko wtedy miałbym pewność, że nikogo nie
    > skrzywdzisz.

    Ale pewności co do mnie nie masz, a do T. że już zabił masz?

    > To jest tylko dowód za tym, że jesteś niebezpiecznym potencjalnym
    > mordercą. I zgodnie z twoją własną logiką powinieneś zostać zabity.

    Nie jest.

    JD

  • 173. Data: 2014-01-20 15:35:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Jan 2014 14:24:12 +0100 osobnik zwany JD napisał:

    > Nie jest.

    skoro chcesz kogoś zabić to jesteś potencjalnym mordercą. Więc logika
    Andrzeja jest jak najbardziej słuszna.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 174. Data: 2014-01-20 17:28:50
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-18 23:34, DJ Abelson(R) pisze:

    > Rzekomo jest kontrakt na jego głowę, rodziny zamordowanych wynajęły
    > jakiegoś kilera.

    Bzdura, nie wierz w plotki.
    BTW, ponoć Trynkiewicz dostanie jedynkę Twojego Rucha Palikota na
    Podkarpaciu, w wyborach do Parlamentu Ewropejskiego.

    --

    signature

  • 175. Data: 2014-01-20 17:49:18
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-01-20 17:28, obywatel cumulonimbus uprzejmie donosi:

    > Bzdura, nie wierz w plotki.
    > BTW, ponoć Trynkiewicz dostanie jedynkę Twojego Rucha Palikota na
    > Podkarpaciu, w wyborach do Parlamentu Ewropejskiego.

    Czemu na Podkarpaciu? W Centralnej jednak jest bardziej popularny.

  • 176. Data: 2014-01-20 17:52:20
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-20 15:35, masti pisze:

    > skoro chcesz kogoś zabić to jesteś potencjalnym mordercą. Więc logika
    > Andrzeja jest jak najbardziej słuszna.

    W mojej logice nie ma nic o zabijaniu za potencjalne przestępstwo.
    To Andrzej dopowiedział sam.

    JD

  • 177. Data: 2014-01-20 17:57:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Jan 2014 17:52:20 +0100 osobnik zwany JD napisał:

    > W mojej logice nie ma nic o zabijaniu za potencjalne przestępstwo. To
    > Andrzej dopowiedział sam.

    fakt, ty chcesz zabijać żeby ktoś inny nie mógł go zabić. tym bardziej
    jesteś niebezpieczny

  • 178. Data: 2014-01-20 18:27:47
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-20 17:49, Qrczak pisze:

    > Czemu na Podkarpaciu? W Centralnej jednak jest bardziej popularny.

    W centralnej jedynkę dzierży tęczowy Rysiek

    --

    signature

  • 179. Data: 2014-01-20 19:39:19
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-20 17:57, masti pisze:

    > fakt, ty chcesz zabijać żeby ktoś inny nie mógł go zabić. tym bardziej
    > jesteś niebezpieczny

    twoja racja jest najtwojsza.
    EOT

    JD

  • 180. Data: 2014-01-21 08:24:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2014 14:24, JD pisze:

    > Żaden kontrargument

    Zgadzam się. Argument "bo tak jest łatwiej" nie jest w tym przypadku
    argumentem.

    > Skąd wiesz ilu sie zawahało i nie zostało przestępcami?

    Bo w przypadku tego typu zbrodni działa inny imperatyw motywacyjny niż
    zdrowy rozsądek.

    > Nie dyskutujemy o wszystkich przestępcach tylko o mordercach.

    Dlaczego? Twoja argumentacja działa dokładnie tak samo dla wszelkich
    innych przestępstw.

    > inny.

    Wyrwałeś z kontekstu. Nieładnie. Godne kłamcy.

    > Ale pewności co do mnie nie masz, a do T. że już zabił masz?

    Za to, że już zabił, karę odbył. Teraz to może sobie gadać.

    Tak jak ty gadasz, że chcesz zabijać.

    > Nie jest.

    Napisałeś, że chcesz zabijać i będziesz to lubić? Napisałeś. CBDO, morderco!