  • 141. Data: 2014-01-18 14:50:46
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.01.2014 06:46, Wieśniaczek pisze:

    > Nie chcem ale muszem... PLONK!

    Mhm, debili prawda boli, więc muszą porządnie zatykać uszy i zakrywać
    oczy, żeby rzeczywistość za bardzo do nich nie docierała ;)

  • 142. Data: 2014-01-18 15:51:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Jan 2014 14:50:46 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Mhm, debili prawda boli, więc muszą porządnie zatykać uszy i zakrywać
    > oczy, żeby rzeczywistość za bardzo do nich nie docierała ;)

    teraz Wiesiaczek Cię opieprzy, ze śmiesz odpowiadać na jego plonka :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 143. Data: 2014-01-18 17:21:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-17 13:52, masti wrote:

    > dokładnie tak. Wystarczy obserwować Korwina krula przez wiele lat, tak
    > jak ja. Niech on sie lepiej zajmuje brydżem bo to mu wychodzi. Politycznie
    > jest to bajarz i fantasta. Do tego oppowiadający niestworzone historie
    > wyssane z palca. I dlatego gdyby wyborcami byli sami gimnazjaliści to
    > miałby szanse wygrać. ale tylko szanse bo wbrew pozorom gimnazjaliśc az
    > tacy głupi nie są. A jak wiadomo pierwszy w oczy rzuca sie idiota.

    Twoje rozważania są OKDP. Miałyby sens, gdyby Korwin chciała zostać
    wybrany i miał zamiar wprowadzić swoje postulaty w życie. Tymczasem on
    gada kontrowersyjne głupoty nie po to żeby zostać prezydentem, a żeby
    być politycznym celebrytą i bardzo dobrze mu to wychodzi;)

    Shrek.

  • 144. Data: 2014-01-18 17:38:30
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 18.01.2014 08:51, trolling tone pisze:

    > Dyktatury zwłaszcza rozwijały kulturę, tę jedynie słuszną.
    > Zmień ksywę na 'Wieszaczek'.

    Chciałeś zabłysnąć ale coś ci nie wyszło.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 145. Data: 2014-01-18 18:15:24
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 23:14, ALEX Alpha MR pisze:

    > Do kolejnych "osiągnięć" dyktatur dorzuciłbym też Gułag czy nazistowskie
    > obozy koncentracyjne.

    Porównujesz Gułag z piramidami?
    Pogratulować zdrowego rozsądku :)

  • 146. Data: 2014-01-18 18:19:10
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-18 06:44, Wiesiaczek pisze:

    > Dlatego tysiące lat różnych dyktatur pozwoliło na rozwój cywilizacji.
    > Obecnie głupcy doprowadzają do jej regresu.

    I tak przypadkiem prowincjonalna Anglia stała się w mig potegą własnie
    po tym jak Wilhelm Orański oddał realną władzę parlamentowi wybieranemu
    przez gmin?
    I tak przypadkiem, wiecznie głodna Francja w mig przescignełą Prusy,
    Austrię i inne kraje niemieckie po tym jak zamieniła koronowanego
    darmozjada na ustrój republikański? A Niemcy tylko przypadkowo odzyskali
    przewagą po tym jak sami wprowadzili system parlamentarny?
    No i to na pewno totalny przypadek, ze USA zbudowała ultra potęgę stając
    na głowie by nigdy zaden (tzw) oswiecony król nimi nie rzadził.
    Południowy sąsiad miał inny pomysł i zaczynał głownie od dyktatorów a
    nawet cesarzy. I to przypadek ze stopa zycia w Nowym Meksyku jest o
    wiele wyższa niz w Meksyku?

    --
    @foe_pl

  • 147. Data: 2014-01-18 18:39:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 14:47:39 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To się tylko nazywało komunizm.

    Ale to jedyny komunizm jaki istniał jako realny ustrój.

    > U podstaw komunizmu (prawdziwego) jest dobrowolność. Jak ludzie dorosną
    > to komunizm "sam" się wprowadzi, ale do tego jeszcze daaaaaaaaaaaaaaleko.

    Bajki opowiadaj komu innemu.

    > Póki co kapitalizm umiarkowanie moderowany socjalistycznie sprawdza się
    > lepiej.

    Przede wszystkim daje się w nim żyć w miarę wolno i bezpiecznie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 148. Data: 2014-01-18 18:40:28
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 18:15:24 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Porównujesz Gułag z piramidami?

    Nie debilku. Podaję kolejne "osiągnięcia" dyktatur.

    > Pogratulować zdrowego rozsądku :)

    Moje buty mają go więcej niż ty.

  • 149. Data: 2014-01-18 19:22:39
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-18 14:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Póki co kapitalizm umiarkowanie moderowany socjalistycznie sprawdza się
    > lepiej.

    NA Zachodzie mają już socjalizm z kapitalistycznym sprzezeniem zwrotnym ;)

    --
    @foe_pl

  • 150. Data: 2014-01-18 19:26:11
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Trzymając się tematyki wątku, monarcha niewątpliwie z okazji koronacji
    > urządzi jakąś amnestię ;)

    trzeba było opróżnić wiezienia z drobnych zlodziejaszków by było miejsce
    dla przeciwników politycznych. A to był niezły biznes bo szlachetne
    państwo siedziało w zatechłych celach do czasu kiedy upokorzona rodzina
    na kleczkach w zebach przynosiła sowite "wykupne".

    --
    @foe_pl