  • 101. Data: 2014-01-17 16:59:10
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-01-17 11:39, obywatel the_foe uprzejmie donosi:

    > to sądy tez sprywatyzowali? ;)

    A Trynkiewicz wygrał 25 lat w przetargu.

  • 102. Data: 2014-01-17 17:08:01
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > Sytuacja jest patowa, ale skoro już zaistniała i jako taka jest
    > wyjątkowa, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Trynkiewicza dozorować
    > całodobowo (są takie możliwości prawne). Na takie koszty chyba nasze
    > państwo stać, zwłaszcza że chodzi o pojedynczy przypadek (a nawet 2)?

    Teraz coraz trudniej już spokojnie sobie spacerować. Dziaciaka na
    podwórko luzem puścić.

  • 103. Data: 2014-01-17 18:26:28
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 15:37, Andrzej Lawa pisze:

    > Przy każe śmierci ...

    No nie! Jebnij z główki swojego nauczyciela od polskiego - zrobił Ci
    wielką krzywdę!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 104. Data: 2014-01-17 18:27:42
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 16:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Zabij wszystkich - na pewni nikt nikogo więcej nie zamorduje.

    I to jest słuszna koncepcja!

  • 105. Data: 2014-01-17 18:30:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 14:42, the_foe pisze:

    > jak mogli nawarzyc, skoro u nas nie ma systemu demokratycznego tylko
    > republikański? Nawet nazwa panstwa na to wskazuje.
    > Demokrację to chciał wprowadzac PRL, jak sie to skonczyło wiemy.

    Pozwolili bydłu rządzić...

  • 106. Data: 2014-01-17 18:35:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.01.2014 18:26, Wieśniaczek pisze:

    > No nie! Jebnij z główki swojego nauczyciela od polskiego - zrobił Ci
    > wielką krzywdę!

    Pierdol się wieśniaczku! Każdy może się czasem pomylić... A w
    szczególności głupi autokorektor, jak ktoś zje "r" w karze.

  • 107. Data: 2014-01-17 18:36:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 14:48, Andrzej Lawa pisze:

    > Większość "zwolenników" demokracji to tak na prawdę zwolennicy z
    > konieczności - dyktatury się nie sprawdzają na dłuższą metę, bo powodują
    > konieczność trzymania ludzi "za mordę". ...

    Jakoś tysiące lat dyktatury sprawdziło się całkiem nieźle, w
    przeciwieństwie do demokracji, która po wyczerpaniu dochodów z
    niewolnictwa, podbojów i rabunków skończyła się (choć próby rabowania
    trwają).
    To właśnie dyktatura stworzyła piramidy, Chiński Mur, Luwr i Kreml.

  • 108. Data: 2014-01-17 18:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Argh, nigdy więcej nie włączę autokorektora...

    > A wolisz mieć na sumieniu śmierć niewinnego, zgwałconego dziecka?

    I rozwinięcie, dlaczego "twój argument jest inwalidą" (bo może nie
    załapiesz): w tym przypadku człowiek jest znany i można zwracać na niego
    uwagę. Więcej - jeśli by tylko zaczął za bardzo kręcić się wokół dzieci
    zawsze może podpaść pod paragraf za "stalking".

    Bardziej bym się obawiał kogoś z podobnymi skłonnościami, kto uniknie
    złapania bo w okolicy tego Trynkiewicza zgwałci i zabije dzieciaka,
    ludzie dokonają linczu na tym znanym i pełni prymitywnego poczucia
    satysfakcji nawet nie będą się zastanawiać, czy mógł to być ktoś inny.

  • 109. Data: 2014-01-17 18:40:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.01.2014 18:27, Wieśniaczek pisze:

    > I to jest słuszna koncepcja!

    Ty na pierwszy ogień!

  • 110. Data: 2014-01-17 18:40:45
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 15:35, Andrzej Lawa pisze:

    > Podobnie jak niewolnictwo. Koniec argumentu.

    Zaraz zaraz...
    Jaki koniec?
    W USA mamy zarówno karę śmierci jak i niewolnictwo.
    Z tym, że teraz ich niewolnikami jesteśmy my.
    Masz jakiś argument, że jest inaczej?