  • 1. Data: 2003-01-31 06:15:47
    Temat: tpsa i audiotele
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Czesc
    Troche pozno z tym wyskakuje ale z tydzien temu w Tv pokazywali emeryta,
    ktory nieswiadomie(ponoc) laczyl sie z internetem przez audiotele (pewnie
    dialerek-seks)
    Mojego kumpla spotkalo to samo mimo, ze go ostrzegalem iz sekscesy sa grozne
    ;)
    Czy TPSA nie powinna oferujac pakiet internetowy , do informowania swoich
    klientow o zagrozeniach tego typu ?? Moim zdaniem powinna za zgoda abonenta
    blokowac numery 0 700.. Ale chyba na to nie pojda bo audiotele to kolosalne
    zyski dla TPSA i tych ktorzy ta usluge wykupuja. A naiwni placa bo ich nie
    brakuje !!!
    Czy abonent ma jakiekolwiek szanse na wygraniu tej sprawy ?

    Remek www.remig.cad.pl

  • 2. Data: 2003-01-31 08:23:09
    Temat: Re: tpsa i audiotele
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ;)
    > Czy TPSA nie powinna oferujac pakiet internetowy , do informowania swoich

    Tak samo jak o istnieniu wirusów komputerowych oraz o tym, że prąd z
    gniazdka moze zabić.

> [...]
    kolosalne
    > zyski dla TPSA i tych ktorzy ta usluge wykupuja. A naiwni placa bo ich nie

    Przeciez to robi od lat! Za zgodą i nawet za opłata. Jest to haracz za
    ochronę. Zupełnie jak mafia.

    > Czy abonent ma jakiekolwiek szanse na wygraniu tej sprawy ?

    Ale z kim? Z TPSA - w zasadzie, nie. TPSA wykonała tylko to co urządzenie
    abonenckie ( w tym przypadku modem odpowiednio przeprogramowany przez
    dialer) klienta (=Klient) sobie zażyczył.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 3. Data: 2003-01-31 08:33:19
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    kazdy moze sobie zablokowac te numery 0 700 koszt niewielki chyba 5 zl:))
    pozdrawiam Nowak Ł

  • 4. Data: 2003-01-31 12:15:28
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Remek wrote:
    > Czy abonent ma jakiekolwiek szanse na wygraniu tej sprawy ?

    Oczywiście. Wystarczy wykazać, że cały ten proceder opiera się na oszustwie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 5. Data: 2003-01-31 12:16:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Nowak Ł." wrote:
    > kazdy moze sobie zablokowac te numery 0 700 koszt niewielki chyba 5 zl:))

    Ale dlaczego abonent ma płacić za zamknięcie furtki do wyłudzeń ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 6. Data: 2003-01-31 21:14:32
    Od: "Mongooes" <w...@b...com>

    nigdy nie lubilem tpsa ze wzgledu na oplaty ale teraz musze niestety stanac
    w ich obronie. dlaczego wy sie czepiacie tpsa??? za to ze udostepnia CHETNYM
    polaczenia z 0-700? przeciez ten kto sie wdzwania do netu przez 0-700 to
    robi to na wlasne zyczenie (albo glupote). i nie rozumiem dlaczego maja
    zwracac abonentowi kase... to tak jak kupisz sobie telefon komrokowy, ktos
    ci go wlanie i wydzwoni sobie za pare zl to znaczy ze tez maja ci oddac bo
    to nie ty dzwoniles??? ...

    Mongooes

  • 7. Data: 2003-01-31 21:39:34
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Mongooes wrote:
    > polaczenia z 0-700? przeciez ten kto sie wdzwania do netu przez 0-700 to
    > robi to na wlasne zyczenie (albo glupote). i nie rozumiem dlaczego maja

    Nie rozumiesz bo nie znasz prawa. A właśnie myk w tym jest, że jeśli robi
    to "przez głupotę" to mamy do czynienia z przestępstwem, a nie uczciwym
    zarabianiem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 8. Data: 2003-02-01 02:16:48
    Temat: Odp: tpsa i audiotele
    Od: "technov" <t...@w...pl>

    za rezygnacje z usługi 0700 tepsa żąda 3 zł miesiecznie,!@#$%^&*(
    ciekaw jestem ile zażąda za rezygnację z usług w ogóle 100zł?
    czemu nie
    kurwa i złodziej tyle mogę powiedzieć.

    Użytkownik Remek <c...@c...tam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1d4cj$2r$...@n...tpi.pl...

  • 9. Data: 2003-02-01 15:20:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Feb 2003, technov wrote:

    >+ za rezygnacje z usługi 0700 tepsa żąda 3 zł miesiecznie,!@#$%^&*(

    Och, to za selekcję niepożądanych numerków ;)
    Formalnie możesz sobie dowolne zakresy "zablokować" - np.
    Kajmany, Japonię i Bydgoszcz ("bo tak" :)).
    [...]
    >+ > klientow o zagrozeniach tego typu ?? Moim zdaniem powinna za zgoda
    >+ > abonenta blokowac numery 0 700.. Ale chyba na to nie pojda

    Kiedy próbowali domyślnie "blokować nowym" (i trzeba było się
    upomnieć o odblokowanie) to podobnoż też byli niezadowoleni
    (z zaskoczenia płacący 3 zł).
    No to należy samemu występować... !
    [...]
    >+ > Czy abonent ma jakiekolwiek szanse na wygraniu tej sprawy ?

    Jeśli nie udowodni "pajęczarstwa" to IMHO marne...

    pzdr, Gotfryd
    (płacący haracz 3 zł dwukrotnie)

  • 10. Data: 2003-02-02 16:19:19
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in message

    > Nie rozumiesz bo nie znasz prawa. A właśnie myk w tym jest, że jeśli robi
    > to "przez głupotę" to mamy do czynienia z przestępstwem, a nie uczciwym
    > zarabianiem.

    Ale to nie jest wina TPSA. Wyłudzenia dopuszcza sie operator dialerka.

    Depi.