  • 1. Data: 2003-01-30 22:10:37
    Temat: Co z rekojma?
    Od: "MiHaU" <m...@n...wp.pl>

    Podobno od 1 I 2003 nie ma juz rekojmy? Jest moze cos co ja zastapilo?

    pzdr
    MiHaU
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-30 22:49:49
    Temat: Re: Co z rekojma?
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Rękojmia dalej jest i ma się dobrze. To o co pytasz znajdziesz we
    wcześniejszych postach

    Pozdrawiam
    Lis

  • 3. Data: 2003-01-31 07:23:32
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 4. Data: 2003-01-31 07:32:23
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Kilkanascie dni temu walnąłem posta nA ten temat. Poszukaj w archiwum.
    Andrzej

  • 5. Data: 2006-01-05 06:20:48
    Temat: rekojma
    Od: "Paweł Krzywda" <p...@o...pl>

    ja mam takie pytanie, jakies dwa tygodnie temu sprzedalem samochod, kupujacy
    pojechali przed kupnem na stacje diagnostyczna, sprawdzal go mechanik wiec
    dowiedzieli sie o calym jego stanie technicznym, nawet o tych wadach o ktorych
    nie wiedzialem, potem sprawdzali go na trasie, no a teraz przyjechali i
    stwierdzili ze chca oddac samochod,samochod nie jest mlody bo ma juz 15 lat i
    czy tu w tej umowie obowiazuje rekojma?? bardzo prosze o odpowiedz na moj
    adres: p...@o...pl pozdrawiam.

  • 6. Data: 2006-01-05 08:59:56
    Temat: Re: rekojma
    Od: ...@...c

    Dnia 5 Jan 2006 07:20:48 +0100, Paweł Krzywda napisał(a):

> [...]
    > czy tu w tej umowie obowiazuje rekojma?? bardzo prosze o odpowiedz na moj

    rekojmia to nie prawo do odstąpienia umowy bez przyczyny.

    --
    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-01-05 12:28:59
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Paweł Krzywda napisał(a):
    >bardzo prosze o odpowiedz na moj
    > adres: p...@o...pl pozdrawiam.

    To jest grupa dyskusyjna, takie prośby są wielkim nietaktem.

    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 8. Data: 2006-01-05 13:26:03
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Paweł Krzywda napisał(a):
> [...]
    > czy tu w tej umowie obowiazuje rekojma?? bardzo prosze o odpowiedz na moj

    Art. 557. § 1. Kodeksu cywilnego:
    "Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli
    kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy."

    --
    Marta
    m...@N...pl

  • 9. Data: 2006-01-05 13:28:01
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

  • 10. Data: 2006-01-05 14:19:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):
    > Art. 557. § 1. Kodeksu cywilnego:
    > "Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli
    > kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy."

    To się stosuje łącznie z umową K-S, gdzie jest klauzula typu
    "Oświadczam, że stan techniczny pojazdu jest mi znany (...)".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl