  • 31. Data: 2004-08-04 06:18:04
    Temat: Re: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:ceonpo$p9$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy podchodzacac bardzo elastycznie to nie jest to samo? :)

    Na pewno. Podobnie elastycznie biorąc, tym samym jest
    spoliczkowanie kogoś i wybicie mu wszystkich jedynek. :(

    Maciek

  • 32. Data: 2004-08-04 09:11:06
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > "Znecanie sie nad psem - gdzie zglosic"

    znęcać się dk I, ~am się, ~asz się, ~ają się, ~aj się, ~ał się
    <zadawać komuś cierpienia (fizyczne lub moralne), pastwić się nad kimś
    (słabszym, bezbronnym); dręczyć kogoś>
    Znęcać się nad dzieckiem.
    Znęcać się nad zwierzętami.

    Wiesz co, ja bym to nazwal raczej nie dbanie o psa, ale nie znecaniem sie.
    Jeżeli to rzeczywiscie wyglada tak jak Mikolaj opisuje.

    P.

  • 33. Data: 2004-08-04 09:13:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Ps.

    > "Znecanie sie nad psem - gdzie zglosic"

    dbać ndk I, dbam, dbasz, dbają, dbaj, dbał
    1. <troszczyć się o kogo, co; przywiązywać do czego wagę>
    Dbać o chorego, o dzieci.
    Dbać o strój, o wygląd.
    Żona dbająca o dom.
    Dbać o swą reputację.
    Niech każdy dba o siebie.
    ? pot. Dbać o co jak pies o piątą nogę, jak o zeszłoroczny śnieg <nie dbać
    wcale, zupełnie; komuś nie zależy na czym>

    o wiele bardziej do tej sytuacji pasuje. Jak juz mowilem , odebrac jest
    latwo,
    nie wiadomo co sobie taka urzedniczka ubzdura kiedy ktos wyjedzie z tekstem
    "znecac sie nad psem" czy " tortury psa"

    P.

  • 34. Data: 2004-08-14 13:01:53
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Mialem w sumie 13 psów, Zostawienie na balkonie na kilka godzin
    > to nic zlego.

    Skoro zostawiałeś je na balkonie, to nie dziwię się, że było ich w sumie AŻ
    13 :(
    Z tego, co wiem, psy żyją dośc długo. Nawet gdyby każdy żył zaledwie 5 lat,
    to musiałbyś mieć... co najmniej 65 lat. A to oznacza, że nie musisz się
    martwić, wkrótce będziesz w takim wieku, kiedy to Ciebie zacznie się na
    balkon wynosić...

    D.

  • 35. Data: 2004-08-15 14:24:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Dorota D. wrote:

    > Z tego, co wiem, psy żyją dośc długo. Nawet gdyby każdy żył zaledwie 5
    > lat, to musiałbyś mieć... co najmniej 65 lat.

    Nie no, bądźmy sprawiedliwi - mógł mieć po 5 psów na raz, a to tylko trzy
    rzuty po 5 lat, czyli spokojnie może mieć tylko 15 lat;-)
    --
    pozdrawiam
    krys

  • 36. Data: 2004-08-16 08:20:44
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    > Nie no, bądźmy sprawiedliwi - mógł mieć po 5 psów na raz, a to tylko trzy
    > rzuty po 5 lat, czyli spokojnie może mieć tylko 15 lat;-)

    I tyle chyba ma.

    D.