  • 1. Data: 2004-07-31 21:19:25
    Temat: visa USA i przedluzony pobyt
    Od: "randori" <r...@t...pl>

    Witam,
    moja siostra wyjechala do US i wiza (studencka) konczy sie w polowie
    wrzesnia i ma miesiac na podrozowanie. Zatem powinna wrocic do kraju w
    polowie pazdziernika. Postanowila jednak zostac tam do konca miesiaca, czym
    narusza warunki uzyskania wizy. Dwa pytania:
    * Jakie bedzie miala problemy (np. brak mozlwiosci wyjazdu w przyszlosci)?
    * Jaki to ma wplyw na pozostalych czlonkow rodziny (czy np. jej rodzice beda
    mieli problem z usyskaniem wizy)

    dzieki z gory

    --
    randori

    "Love is photogenic.
    It needs darkness to develop"

  • 2. Data: 2004-07-31 21:23:58
    Temat: Re: visa USA i przedluzony pobyt
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@t...pl> napisal(a):
> [...]
    > narusza warunki uzyskania wizy. Dwa pytania:
    > * Jakie bedzie miala problemy (np. brak mozlwiosci wyjazdu w przyszlosci)?

    Dokładnie.

    > * Jaki to ma wplyw na pozostalych czlonkow rodziny (czy np. jej rodzice beda
    > mieli problem z usyskaniem wizy)

    Wszystko może mieć wpływ, a fakt 'wykroczenia' córki rodzicom na pewno
    nie pomoże.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-07-31 21:33:43
    Od: "randori" <r...@t...pl>

    > Wszystko może mieć wpływ, a fakt 'wykroczenia' córki rodzicom na pewno
    > nie pomoże.

    a co z bratem? przeciez nie moze brac odpowiedzialnosci
    za czyny swojej pelnoletniej siostry?!

    --
    randori
    e-mail: r...@t...pl

  • 4. Data: 2004-07-31 21:40:42
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@t...pl> napisal(a):

    > a co z bratem? przeciez nie moze brac odpowiedzialnosci
    > za czyny swojej pelnoletniej siostry?!

    Ale on nie bierze odpowiedzialności, tylko traci wiarygodność w
    subiektywnej ocenie jakiegoś pracownika konsulatu.

  • 5. Data: 2004-07-31 23:05:50
    Od: "randori" <r...@t...pl>

    > Ale on nie bierze odpowiedzialności, tylko traci wiarygodność w
    > subiektywnej ocenie jakiegoś pracownika konsulatu.

    ale brat byl np. dwa razy po kilka miesiecy i wracal w terminie, w Polsce
    rodzina, praca itd,
    wiec niby OK

  • 6. Data: 2004-07-31 23:30:54
    Od: "greg" <t...@w...pl>

    > ale brat byl np. dwa razy po kilka miesiecy i wracal w terminie, w Polsce
    > rodzina, praca itd,
    > wiec niby OK
    ale to jest decyzja uznaniowa urzednika. moze nie wyrazic zgody bo mu sie
    nie spodoba kolor twoich skarpetek. i mozesz mu conajwyzej naskoczyc

  • 7. Data: 2004-08-01 05:40:37
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    greg napisał(a):

    > ale to jest decyzja uznaniowa urzednika. moze nie wyrazic zgody bo mu sie
    > nie spodoba kolor twoich skarpetek. i mozesz mu conajwyzej naskoczyc

    dokladnie tak jest. przechodzilem juz to 3 razy, choc ani ja ani nikt z
    mojej rodziny nie jest(byl) nielegalnie i nie popelnil zadnego
    wykroczenia w usa. POPROSTU NIE I JUZ i nie musi sie tlumaczyc dlaczego

    --
    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2004-08-01 06:52:46
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Sat, 31 Jul 2004 23:19:25 +0200, na pl.soc.prawo, randori napisał(a):

> [...]
    > * Jaki to ma wplyw na pozostalych czlonkow rodziny (czy np. jej rodzice beda

    Niech idzie do Imigration i spróbuje przedłużyć wizę.
    Unikniecie problemów w przyszłości.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 9. Data: 2004-08-01 07:44:38
    Od: "randori" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" napisał w wiadomości:

    > Niech idzie do Imigration i spróbuje przedłużyć wizę.
    > Unikniecie problemów w przyszłości.

    niby tak, ale nie jest juz u pracodawcy dzieki ktoremu dostala wize
    i jak teraz pojdzie do nich, do IO, a powrot planuje dopiero
    za kilka miesiecy, z duza doza prawdopodobienstwa
    moga jej pokrzyzowac plany
    i "umozliwic" powrot calkiem szybko...