  • 1. Data: 2004-08-01 12:56:34
    Temat: Kontrole (RTV)
    Od: "Ka23k" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jest taka sytuacja, przychodzi 'kontroler' (np. z poczty), a ja go nie
    wpuszczam (bo nie mam takiego obowiazku). Co sie potem dzieje?
    A jezeli zauwazy u mnie na domu antene TV, to co? :-)

    --
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-08-01 13:29:46
    Temat: Re: Kontrole (RTV)
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Ka23k" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpuszczam (bo nie mam takiego obowiazku). Co sie potem dzieje?
    > A jezeli zauwazy u mnie na domu antene TV, to co? :-)

    Posiadanie anteny nie implikuje posiadania odbiornika.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-08-01 17:45:27
    Od: "Ka23k" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości
    > Posiadanie anteny nie implikuje posiadania odbiornika.
    no tak, ale co sie dzieje jak nie wpuszcze 'kontrolera' do domu :-) czy moze
    nic, a moze jakies 'pozwy' czy cos w tym stylu :>

  • 4. Data: 2004-08-01 18:01:33
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@p...onet.pl> napisal(a):
    > no tak, ale co sie dzieje jak nie wpuszcze 'kontrolera' do domu :-) czy moze
    > nic, a moze jakies 'pozwy' czy cos w tym stylu :>

    Nic się nie dzieje.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-08-01 21:34:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Nic się nie dzieje.

    Innymi slowy ten pan (kontroler) moze panu majstrowi skoczyc tam gdzie pan
    (kontroler) pana majstra moze w d....e (wężykiem Jasiu) pocalowac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-08-01 23:10:57
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

> [...]
    > wpuszczam (bo nie mam takiego obowiazku). Co sie potem dzieje?
    > A jezeli zauwazy u mnie na domu antene TV, to co? :-)

    Zawsze możesz stwierdzić, że przyjmujesz osoby tylko zapowiedziane,
    skoro jest z poczty może przysłać zapowiedź wizyty... bez naklejania znaczka
    z zapowiedzią, ze przyjdzie do ciebie w dniu ..... o godz. ......
    Wtedy go wpuscisz i sobie pogadacie.

    A jeśli napisze jakiś niekorzystny protokół... to bedzie to nie prawda... bo
    Ty chciałeś go przyjąć, ale masz zasadę...

    Pozdr
    kw1618

  • 7. Data: 2004-08-02 15:52:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 1 Aug 2004 14:56:34 +0200, Ka23k naskrobał(a):

> [...]
    > wpuszczam (bo nie mam takiego obowiazku). Co sie potem dzieje?
    > A jezeli zauwazy u mnie na domu antene TV, to co? :-)

    ile jeszcze razy na grupie powtórzą się te pytania o kontrole RTV? :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-08-02 16:15:12
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > ile jeszcze razy na grupie powtórzą się te pytania o kontrole RTV? :>

    Witam!
    A co, Anonimie, chcesz regulować ruchem?
    Kompaner

  • 9. Data: 2004-08-02 19:06:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 18:15:12 +0200, Kompaner naskrobał(a):

    > Witam!
    > A co, Anonimie, chcesz regulować ruchem?

    nużące jest czytanie w kółko tym samych pytań bo leniom nie chce się
    zajrzęć do archiwum i to wcale nie tak odległego - kwestie netykiety
    pomijam juz w ogóle.

    btw: nie tykaj mnie nie jestem twoim kolegą.

  • 10. Data: 2004-08-03 17:08:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > btw: nie tykaj mnie nie jestem twoim kolegą.

    BTW w usenecie wszyscy sa z zalozenia ze soba na ty. Jak ci sie nie podoba,
    to zmien medium dyskusji Szanowny Panie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt