  • 1. Data: 2004-08-01 12:18:17
    Temat: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    Witam,

    Sasiad w moim bloku ma bardzo duzego psa, pomimo tego ze mieszka w bardzo
    malym mieszkaniu to jeszcze potrafi zamknac psa na malym balkonie przez dlugi
    okres czasu (bez wody, jedzenia, cienia). Pies zalatwia potrzebe na
    balkonie ... a nastepnie jest w tym caly umorusany. jest to bardzo uciazliwe
    dla sasiadow zarowno pod wzgledem halasu (notorycznie szczeka) jak i
    zapachowym nie mowiac juz o biednym psie. gdzie to zglosic?

    Pozdrawiam i dzieki za info,

    M.

  • 2. Data: 2004-08-01 12:49:30
    Temat: Re: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    zgłoś na policję najlepiej w kilku sasiadów -policja ma obowiazek z
    tytułu ustawy o ochronie zwierząt -jak odmówi do prokuratury która
    nakaże policji czynnosci z urzędu .

  • 3. Data: 2004-08-01 15:08:12
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    dlugi
    > okres czasu (bez wody, jedzenia, cienia).

    ile dokladnie, jezeli kilka godzin to nie jst straszne (jezeli nie ma mrozu)

    Pies zalatwia potrzebe na
    > balkonie ... a nastepnie jest w tym caly umorusany. jest to bardzo
    uciazliwe
    > dla sasiadow zarowno pod wzgledem halasu (notorycznie szczeka) jak i

    mi sie wydaje ze bardziej sasiedzi interesuja sie soba a nie psem,
    zabrac komus jest bardzo latwo.

    > zapachowym nie mowiac juz o biednym psie. gdzie to zglosic?

    Psy lubia sie turlac w kupach, jezeli nie jest bity, wl;asciciel zostawia go
    na alkonie na kilka godzin
    to nie widze w tym nic zlego.

    P.

  • 4. Data: 2004-08-01 15:21:39
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Psy lubia sie turlac w kupach, jezeli nie jest bity, wl;asciciel
    zostawia go
    > na alkonie na kilka godzin
    > to nie widze w tym nic zlego.

    jak pies turla się w kupie to świadczy ze pies jest chory i własciciel
    nie dba o jego zdrowie - spytaj się na grupie weterynarzy to wyjasnią ci
    sposoby leczenia tej choroby oraz zagrożenia dla zdrowia osób z którymi
    ten pies ma kontakt

  • 5. Data: 2004-08-01 15:44:33
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

> [...]
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Psy lubia sie turlac w kupach, jezeli nie jest bity, wl;asciciel zostawia

    Zastanawiales sie czemu jestes obecny w KF? Przeczytaj powyzsza wypowiedz, a
    potem sprawdz jak sie rzeczy maja.

  • 6. Data: 2004-08-01 16:27:56
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cej10p$i28$1@inews.gazeta.pl

    > [...................]
    > ile dokladnie, jezeli kilka godzin to nie jst straszne (jezeli nie ma
    > mrozu)

    Nie wypowiadaj się na temat o którym nie masz
    najmniejszego pojęcia.
    Dla psa mróz nie jest tak groźny jak *słońce*
    *i brak wody* .

    > [....................]
    > Psy lubia sie turlac w kupach, jezeli nie jest bity, wl;asciciel
    > zostawia go na alkonie na kilka godzin
    > to nie widze w tym nic zlego.

    Jak już wspomniałem nie znasz tematu, a to co
    tu piszesz to całkowity idiotyzm_brednia. Gdzie
    Ty widziałeś psa który tacza się w gównie.?!
    (chyba psa z wieprzem pomyliłeś?) Pies może
    się "pięknie" wytaczać w śmierdzącym_rozkładającym
    się mięsie (mój wytaczał się w rozjechanym
    "tygodniowym" kocie), ale nigdy, powtarzam,
    nigdy w gównie.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Zamach na dyktatora mody potępią wszystkie żurnale.

  • 7. Data: 2004-08-01 17:21:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > go
    > >

    > Zastanawiales sie czemu jestes obecny w KF? Przeczytaj powyzsza wypowiedz,
    > potem sprawdz jak sie rzeczy maja.

    no i ?

    Mialem w sumie 13 psów, Zostawienie na balkonie na kilka godzin
    to nic zlego.

    Z tego posta wynika ze sasiadom przeszkadza szczekanie i zapach kupy a nie
    dbaja o zdrowie psa.

    P.

  • 8. Data: 2004-08-01 17:24:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Jak już wspomniałem nie znasz tematu, a to co
    > tu piszesz to całkowity idiotyzm_brednia. Gdzie
    > Ty widziałeś psa który tacza się w gównie.?!

    skoro bylo tam gowno to sie w gownie taczal, ja pierdole o co Ci czlowieku
    chodzi.
    NIe Wiesz jak sie psy bawia?
    Mailem 13 psow i niektore mialy jakies "odhyly"

    > (chyba psa z wieprzem pomyliłeś?) Pies może
    > się "pięknie" wytaczać w śmierdzącym_rozkładającym
    > się mięsie (mój wytaczał się w rozjechanym
    > "tygodniowym" kocie), ale nigdy, powtarzam,
    > nigdy w gównie.

    moze nie mial okazji byc w malym pomiezszceniu gdzie jedyna rzecza w ktorej
    mogl sie
    wyturlac to gowno.

    P.

  • 9. Data: 2004-08-01 17:29:17
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Nie wypowiadaj się na temat o którym nie masz
    > najmniejszego pojęcia.
    > Dla psa mróz nie jest tak groźny jak *słońce*

    Słońce jest grożne gdy jest zamkniety w samochodzie i nie ma powietrza.
    Nie wiem czy zuwazyles ze slonce nie swieci przez caly dzien w tym samym
    miejscu
    to po pierwsze, po drugie mamy moze 3 naprawde sloneczny dzien w tym roku.

    > *i brak wody* .

    to czy nie ma wody ( w ogole ) to ktos normalny powienien sprawdzic a nie
    osoba dla ktorej wygodne bylo by sie pozbycie psa:

  • 10. Data: 2004-08-01 17:33:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Ps

    Wali mnie to czy ktos mnie do KF wrzuca.
    Kazdy inne sposoby stosuje na leczenie kompleksow.

    P.