  • 11. Data: 2004-04-01 17:48:38
    Temat: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    misman wrote:

    > No nie byłbym przekonany. To chyba raczej kwestia interpretacji, chyba
    > nie ma jednoznacznego określenia, że pojazd mechaniczny winien być
    > napędzany silnikiem spalinowym .. ?

    To z elektrycznym napędem już nie mechaniczny?

  • 12. Data: 2004-04-01 17:56:27
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    nie pamientam kiedy były wyroki dokładnie, ale to było jakieś dwa,trzy lata
    temu, pierwszy wyrok , to było chyba ograniczenie wolności w postaci prac
    społecznych na 10miesięcy i tez kara w zawieszeniu rok na 3 chyba, no a
    potem za ten drugi raz takze dostałem w zawieszeniu (niepamientam dokładnie
    juz ile i na ile) a po jakiś paru miesiącach odbyła sie sprawa 3 z koleji ze
    odwieszają mi pierwszy wyrok z wniosku pani kurator, i skaładałem odwołanie
    od tego wyroku motywyjąc tym ze było to dawno i ze sie zmieniłem i ze mam
    prace ze zamierzam sie pobrać itp. niestety nic to nie pomogło sędzia
    stwierdził ze przychyla sie do wniosku pana prokuratora i ze za miesiąc
    przyjdzie wezwanie do odsiadki, i to wszysko a teraz próbuje sie wykręcić
    kwestiami zdrowotnymi, nie wiem moze mi sie uda ........

  • 13. Data: 2004-04-01 18:06:18
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    zrobiłem
    > nikomu najmniejszej krzywdy, i nawet złodzieje czy ci co ukradną babci
    > torebke na ulicy nie dostają tyle . I poniekąd uwazam ze ktoś chciał sie
    na
    > mnie wyzyć, i dlatego uwazam ze to państwo jest pojebane...
    >
    > p.s.
    > zaznaczam ze w obydwu przypadkach to był praktycznie środek nocy i zywej
    > duszy na ulicy więc nawet jak bym nie wiem jak był pijany i jechał tym
    > rowerem to krzywde mógłbym zrobić co najwyzej sobie lub"komuś" wjerzdzając

    cos w tym jest
    spojrzcie na dzisiejszego newsa
    http://info.onet.pl/895620,11,item.html

  • 14. Data: 2004-04-01 18:27:02
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    pestifer wrote:
    > spojrzcie na dzisiejszego newsa
    > http://info.onet.pl/895620,11,item.html

    nic z tego nie rozumiem...
    0,44 promila więc raczej wykroczenie... skąd 10.000 zł?
    A co z dwoma przestępstwami - podrobione prawo jazdy i złamanie zakazu
    prowadzenia?

    KG

  • 15. Data: 2004-04-01 18:32:33
    Od: lexm <l...@p...onet.pl>

    > Wiem ze jazda poj.mechanicznym (a rower za taki się uwaza) po pijaku nie jest
    wpoządku.

    rower jest pojazdem NIEmechanicznym, tak samo jak hulajnoga i furmanka.

    watpie zeby pora nocna byla dla sadu elementem pomniejszajacym twoja
    wine.
    slyszalem ze w takim przypadku mozesz sie ubiegac albo o mniejszy okres
    zawieszenia prawajazdy/wiezienia ( bezsens moim zdaniem ) ale wieksza
    kare pieniezna, albo o mniejsza kare pieniezna, ale zwiekszenie dlugosci
    wyroku.
    dla kazdego cos innego ;>

    co do pierwszego stwierdzenia jestem w 100% pewien bo juz doswiadczylem
    podobnego przypadku co ty, co do drugiego to gdzies cos tam slyszalem
    ale nie wiem ile w tym prawdy, poporstu rozsiewam plotke dalej.

    pozdrawiam i trzymam kciuki, bo jednak kara jest stanowczo za surowa (
    1.IV ??? ;> )

    pozatym takie moje stwierdzenie, ze powinno zostac jak kiedys bylo, ze
    rowerem mozna jezdzic na "bani". uwazam ze osoba nietrzezwa wsiadajaca
    na rower robi zagrozenie tylko dla siebie.

  • 16. Data: 2004-04-01 18:45:20
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    łysy wrote:

    > nie pamientam kiedy były wyroki dokładnie, ale to było jakieś dwa,trzy lata
    > temu, pierwszy wyrok , to było chyba ograniczenie wolności w postaci prac
    > społecznych na 10miesięcy i tez kara w zawieszeniu rok na 3

    razem??? czy piszesz o dwóch wyrokach?
    oprócz tych dwóch razy na rowerze były jeszcze jakieś skazania?
    wykonywałeś prace?

    KG

  • 17. Data: 2004-04-01 18:50:34
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > A w sprawie łysego - przecież on dostał maksymalny wyrok. Ciekawe
    > dlaczego...

    To pewnie połączone dwa wyroki - odwieszony i nowy.

  • 18. Data: 2004-04-01 19:09:28
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "lexm" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pozatym takie moje stwierdzenie, ze powinno zostac jak kiedys bylo, ze
    > rowerem mozna jezdzic na "bani". uwazam ze osoba nietrzezwa wsiadajaca
    > na rower robi zagrozenie tylko dla siebie.

    A jak to widzisz w sytuacji kiedy taka osoba "na bani" nagle skreca i
    wjezdza rowerem pod jadacy samochod? Pomijam kierujacego rowerem ale co z
    kierowca samochodu? Byc moze odpowie za niumyslne spowodowanie smierci...

    NoMAD

  • 19. Data: 2004-04-01 19:44:01
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    pisze o 2 wyrokach , pierwszy był 1rok w zawiasach na 3lata + 10miesięcy
    prac społecznych , a drugi to tez jakieś zawiasy chyba takze 1rok na 3lata
    (jak dobrze pamiętam), a potem ta trzecia sprawa celem odwieszenia tej
    pierwsze z wniosku pani kurator, nadpomne ze w obu przypadkach miałem
    ok.2promili

  • 20. Data: 2004-04-01 19:50:00
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    łysy wrote:

    > pisze o 2 wyrokach , pierwszy był 1rok w zawiasach na 3lata + 10miesięcy
    > prac społecznych

    Coś mi w tym wyroku nie pasuje...
    Nie można za jeden czyn orzec kary pozbawienia wolności i ograniczenia
    wolności (prace społeczne). Nie zamienili Ci jakiejś grzywny?

    KG