    From: lexm <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Date: Thu, 01 Apr 2004 20:32:33 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@165.man.bialystok.pl

    > Wiem ze jazda poj.mechanicznym (a rower za taki się uwaza) po pijaku nie jest
    wpoządku.

    rower jest pojazdem NIEmechanicznym, tak samo jak hulajnoga i furmanka.

    watpie zeby pora nocna byla dla sadu elementem pomniejszajacym twoja
    wine.
    slyszalem ze w takim przypadku mozesz sie ubiegac albo o mniejszy okres
    zawieszenia prawajazdy/wiezienia ( bezsens moim zdaniem ) ale wieksza
    kare pieniezna, albo o mniejsza kare pieniezna, ale zwiekszenie dlugosci
    wyroku.
    dla kazdego cos innego ;>

    co do pierwszego stwierdzenia jestem w 100% pewien bo juz doswiadczylem
    podobnego przypadku co ty, co do drugiego to gdzies cos tam slyszalem
    ale nie wiem ile w tym prawdy, poporstu rozsiewam plotke dalej.

    pozdrawiam i trzymam kciuki, bo jednak kara jest stanowczo za surowa (

    pozatym takie moje stwierdzenie, ze powinno zostac jak kiedys bylo, ze
    rowerem mozna jezdzic na "bani". uwazam ze osoba nietrzezwa wsiadajaca
    na rower robi zagrozenie tylko dla siebie.