  • 1. Data: 2004-04-01 01:41:15
    Temat: Jak przejąć pusty lokal we współwłasności
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    Mam problem sprawa o zniesienie współwłasności trwa już ponad 3 lata.Jest
    celowo przedłużana przez wnioskodawców a moich przeciwników.Wielokrotnie
    prosiłam o przekazanie tego lokalu do czasu zakończenia sprawy, mimo moich
    próśb o przekazanie mi jako współwłaścicielce przyległego lokalu do
    zajmowanego przezemnie mimo iż stoi on pusty a nawet w zeszłym roku został
    nieodpłatnie wypożyczony mojej siostrze nie zgadzają się na to. Jak wejść
    tam zgodnie z prawem a może nic mi nie grozi za porostu wykucie tam drzwi z
    mojego lokalu.PROSZĘ POMOCY mieszkamy na 20 metrach w czwórkę.
    pozdr Art.

  • 2. Data: 2004-04-01 07:11:30
    Temat: Re: Jak przejąć pusty lokal we współwłasności
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Arti wyskrobał(a):
> [...]
    > tam zgodnie z prawem a może nic mi nie grozi za porostu wykucie tam drzwi
    > z mojego lokalu.PROSZĘ POMOCY mieszkamy na 20 metrach w czwórkę.

    Jak macie współwłasność obejmującą dwa lokale, to możesz tam wejść, bo jest
    to również Twój lokal. Chyba, że macie podział współwłasności do wyłącznego
    korzystania - Ty jeden lokal i druga osoba drugi lokal. Wtedy wchodzisz "na
    chama" i zasiadujesz albo składasz wniosek do sądu o zmianę sposobu
    korzystania ze współwłasności.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-01 15:24:41
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    "na
    > chama" i zasiadujesz albo składasz wniosek do sądu o zmianę sposobu

    tylko nie wchodź na chama, jak doradza przedmówca, bo to bezprawne i
    przegrasz sprawę o naruszenie posiadania. Poza tym jeżeli nie ma prawnie
    wyodrębnionych lokali mieszkalnych to nic nie zasiedzisz, nie można
    zasiedzieć części lokalu, np. 2 pokoi. Pomyśl nad pozwem o dopuszczenie do
    współposiadania lub wnioskiem o ustalenie sposobu korzystania z rzeczy
    wspólnej. Możesz również pokombinować z wnioskiem o zabezpieczenie przez
    ustalenie sposobu korzystania do czasu zakończenia postępowania o zniesienie
    współwłasnosci (uwaga, Sądy różnie orzekaja w tym zakresie, niektóre
    oddalają jako niedopuszczalne).

    wowka

  • 4. Data: 2004-04-01 18:30:59
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    Użytkownik "wowka" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zniesienie
    > współwłasnosci (uwaga, Sądy różnie orzekaja w tym zakresie, niektóre

    Sprawa wygląda tak że jest to niewielki domek ja zajmuje 20 metrów a oni 70
    nie zamieszkując jego i mówiąc to wprost przed sądem iż jest to biuro ich
    firmy po kradzieży która miała miejsce przed 3 laty i do tej pory jest to
    pustostan( który ostatnio na kilka miesięcy wynajeli wynajeli swojej
    rodzinie)przy czym mają obok swój własny dom w którym mieszkają na swojej
    działce.Każdy ma osobne wejscia do wspólnego domu a przeciwnicy moi
    użytkują i inne lokale na współwłasności min około 1000 m2 w powierzchni
    użytkowej ja użytkuję 122 m2 powierzchni użytkowej.Cała ta powierzchnia jest
    użytkowana na cele ich działalności gospodarczej co udowodniłem. Chcą
    przejąc te nieruchomość za przysłowiową złotówkę twierdząc że w nią
    inwestowali. BEZ MOJEJ ZGODY I RAWA BUDOWLANEGO przedstawiłam dowody w
    sprawie. Twierdzą że powinienem uczestniczyć w tych kosztach choć nie maja
    żadnego zgłoszenia do urzedu dotyczącego remontu i przebudowy na domiar tego
    wleżli na współwłasność swoim zakłdem bez mojej zgody ( jakieś dwa m2).Nie
    dopuszczają mnie do niczego.Jest im na ręke poniewąż użytkują do swojej
    działalności jakieś 7/9 powierzchni.Sąd powołuje biegłych o których oni
    wnoszą płacę za to ze skromnej pensji a nie uwzglednia mojego pierwszego
    wniosku o rozliczenie użytkowania nieruchomości ponad udział przez 15 lat
    bez mojej zgody jak i z moimi protestami. Mimo próśb aby oddali do czasu
    wyroku choć 40 m2 mieszkań które gniją bez ogrzewania z ich strony ODMOWA
    Co począć POMOCY .
    pozdr ART

  • 5. Data: 2004-04-01 18:34:22
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

> [...]
    > oddalają jako niedopuszczalne).
    >
    > wowka
    >
    > Można jakoś bliżej która z tych propozycji najlepsza
    pozdr Art

  • 6. Data: 2004-04-03 16:46:25
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Arti" w...@o...pl napisał(a)
    w news'ie: news:c4fru8$5f6$1@news.onet.pl

    > [.....................]
    > (...)PROSZĘ POMOCY mieszkamy na 20 metrach w czwórkę.

    "Poruszyła" mnie Twoja determinacja jaką się wykazałeś
    w poscie - news:c4mnk7$95a$1@news.onet.pl LOL

    Gdy Twoje mieszkanie miało 19,99 m2 to mógłbyś
    ubiegać się o zamianę mieszkania bo jednym z
    kryteriów jest aby "na łeb" wypadało mniej niż
    5 m2. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Młodzież w stanie nietrzeźwym może spowodować potomstwo."

  • 7. Data: 2004-04-03 17:30:26
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    Łeb to ty jesteś i h..i z tobą

  • 8. Data: 2004-04-03 18:30:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Arti" <w...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c4ms9i$f0g$1@news.onet.pl

    > Łeb to ty jesteś i h..i z tobą

    ROTFL " Pisze się przez " *ch*. Nie dość,
    że będzie *dłuższy* to i poprawnie będzie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki."

  • 9. Data: 2004-04-04 06:24:38
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    może potrzebujesz długiego geju ale ci takiego brak a przez ch to piszemy
    to słowo jakim należy cię nazywać a nie chciałem go użyć

  • 10. Data: 2004-04-04 06:26:53
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    a zapomniałem ty jesteś ten krótki chui masz poprawnie