  • 11. Data: 2008-11-21 14:26:55
    Temat: Re: "likwidacja: firmy os.fizycznej - aświadectwo
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 21 Nov 2008 14:56:49 +0100, lukeskyobi napisał(a):

    > Czyli oznacza to, że pracodawca powinien mi normalnie wypowiedzieć umowę
    > podając jako przyczynę likwidacja pracodawcy ???

    No więc jest tak:
    - owszem, powinien Tobie (przepraszam za formę użytą wcześniej, nie
    wiedziałem, że piszę do kobiety) dać wypowiedzenie,
    - chyba że jest to dyscyplinarka, wówczas nie ma wypowiedzenia
    - jak rozumiem człowiek zastosował myk, ponieważ podczas ciąży Twój
    stosunek pracy podlega ochronie (art. 177), lecz jest furtka w art. 177
    par. 4 kp -- oraz w par. 1 właśnie w postaci dyscyplinarki,
    - jednakże zastosował on myk na tyle nieudolnie, że wpisał jak rozumiem
    obie przyczyny, i dyscyplinarkę, i likwidację pracodawcy.

    Tak czy inaczej powinnaś iść z tym do sądu pracy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-11-22 14:17:30
    Temat: Re: to likwidacja zakładu pracy - tak pisze w ?wiadectwie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 Nov 2008 15:02:17 +0100, l...@v...pl wrote:

    >pomylka moja to LIKWIDACJA ZAKŁADU PRACY - ale nie wiem czy faktycznie nastąpiła
    Sprawdz w ewidencji działalności gospodarczej we wlasciwym urzedzie
    gminy/miasta.
    Niektore z urzedow maja ewidencje dostepna online np.
    http://eurzad.szczecin.pl/eurzad/chapter_51029.asp

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!