  • 41. Data: 2008-10-09 16:53:49
    Temat: Re: taka prowokacja ;)
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    MarekN wrote:

    > nawet gdyby, to przeciez moze byc predkosc innego samochodu, ktory
    > jechal inna droga, w innym kierunku itp. wiec moga pokazac papierek
    > gdyby mieli, ale co to zmieni dla Ciebie?

    Nie fantazjuj.

  • 42. Data: 2008-10-09 19:07:40
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak myślisz dlaczego w innych państwach butelki trzyma się w papierowych
    > torebkach podczas picia ?

    Bo tak zdecydował reżyser filmu. A jakby Policja w innych państwach
    zauważyła, że koleś podpiją sobie z flaszki to by mu chyba ta torebka nie
    pomogła...

    Pozdrawia mPrzemek

  • 43. Data: 2008-10-09 19:14:16
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Bo tak zdecydował reżyser filmu. A jakby Policja w innych państwach
    > zauważyła, że koleś podpiją sobie z flaszki to by mu chyba ta torebka
    > nie pomogła...

    No nie wiem jak to do końca jest. Twierdzisz, że to tylko na filmach
    funkcjonuje ? Chyba w Stanach albo na wyspach.

  • 44. Data: 2008-10-09 19:25:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Bo ustawodawca w mojej ocenie palną bubel prawny i tyle. Powinno być
    zakazane spożywanie jakichkolwiek napojów z opakowań wskazujących na to, że
    to napoje alkoholowe. Skoro teoretycznie zakaz miał na celu zmniejszenie
    demoralizacji osób postronnych publicznym spożywaniem alkoholu, to chyba
    mniej ważne jaką ciecz w siebie sprawcy wlewają. Przecież nikt z
    przypadkowych przechodniów kosztować tego nie będzie.

  • 45. Data: 2008-10-09 19:36:30
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Thu, 9 Oct 2008 11:05:51 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >wole nie! Zapytałem, bo myslałem ze rzeczywiscie sa np. jakies przeszkady
    >zeby w pierwszej instancji przesłuchac tylu swiadków w takiej prostej
    >sprawie lub cos podbnego.

    No i jakie to nam czasy nastały, takie jakieś... głupio-śmieszne ;-)
    Jak sobie przypomnę te niezliczone wycieczki szkolne w podstawówce,
    kiedy cała gromadka dzieciaków po długim marszu wyciągała na polance z
    plecaków butelki po wódce i piła z gwinta co tam sobie każdy w domu
    nalał, to aż się łezka w oku kręci ;-)
    Potraficie teraz sobie to wyobrazić?
    A kiedyś nikogo to nie szokowało, to chyba były jedyne butelki ze
    szczelnym zamknięciem wielorazowego użytku :-D
    --
    A.

  • 46. Data: 2008-10-09 20:03:00
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > alkoholu, to chyba mniej ważne jaką ciecz w siebie sprawcy wlewają.
    > Przecież nikt z przypadkowych przechodniów kosztować tego nie będzie.

    Pełna zgoda.
    A na osoby zachowujące się niewłaściwie po spożyciu od dawna były
    zupełnie inne przepisy.

  • 47. Data: 2008-10-09 20:33:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > zakazane spożywanie jakichkolwiek napojów z opakowań wskazujących na to,
    > że to napoje alkoholowe. Skoro teoretycznie zakaz miał na celu

    Jeszcze lepszy bubel - jak niby opakowanie ma wskazywać na zawartość?
    Puszki z piwem i puszki z napojami różnią się właściwie tylko napisami.

    Butelki wódko- i spirytuso-podobne zawierają soki. Ba! Wiele osób takie
    zakręcane butelki wykorzystuje do soków własnej produkcji. Żurek też
    jest sprzedawany w takich butelkach. Podobnie ocet (czyli przyprawienie
    octem rybki czy sałatki na pikniku w parku byłoby nielegalne).

    > zmniejszenie demoralizacji osób postronnych publicznym spożywaniem
    > alkoholu, to chyba mniej ważne jaką ciecz w siebie sprawcy wlewają.
    > Przecież nikt z przypadkowych przechodniów kosztować tego nie będzie.

    Prohibicję od razu wprowadzić... Przecież to i tak nic nie da!

  • 48. Data: 2008-10-09 21:29:37
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jeszcze lepszy bubel - jak niby opakowanie ma wskazywać na zawartość?

    W sumie też prawda.

    > Prohibicję od razu wprowadzić... Przecież to i tak nic nie da!

    Wytłumacz to tym baranom, którzy to wymyślili.

  • 49. Data: 2008-10-09 22:04:33
    Temat: Re:Piwo bezalkoholowe taka prowokacja ;)
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    > to czarny scenariusz, ale bardzo prawdopodobny, szczegolnie jak zaczniesz
    > jeszcze kozaczyc

    Cos sie prawie prawnicy zakrecili

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 50. Data: 2008-10-09 22:11:59
    Temat: Re: Re:Piwo bezalkoholowe taka prowokacja ;)
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    matusm wrote:

    > Cos sie prawie prawnicy zakrecili

    A możesz jaśniej ?
    Na bezalkoholowym jest napisane, że to bezalkoholowe, więc zupełnie nie
    łapię.