  • 1. Data: 2008-10-08 18:25:52
    Temat: Nieuregulowana własność prawna nieruchomości
    Od: manfred <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie mam pytanie w drodze darowizny otrzymałem garaż jest
    to spółdzielce własnościowe prawo. Dziś wziąłem ze spółdzielni pismo
    bo chciałbym go sprzedać jednak okazało się że ma nie uregulowaną
    własność prawną. Polega to na tym iż urząd miasta sprzedał spółdzielni
    ( napiszę to opisowo a chodzi o działki) 3.5 garażu a 1.5 zostawił
    sobie. Tzn że mój garaż jest podzielony na pół część gruntu jest
    spółdzielni część Urzędu Miasta. Spółdzielnia wystąpiła o to aby urząd
    sprzedał jej te grunty a było to ponad 6 lat temu. Mam pytanie czy w
    takim razie kupujący może pomimo tego faktu wpisać nieruchomośc do
    ksiąg wieczystych i jak wpłynąć na rozwiązanie tego problemu?