  • 1. Data: 2008-10-09 04:04:38
    Temat: taka prowokacja ;)
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Nie to żebym chciał praktykować - za stary już jestem.
    Ale ciekawi mnie, czym skutkowałoby ( jeszcze np. notoryczne ) picie
    soku jabłkowego w butelce od tyskiego albo wody z butelki od wyborowej w
    centrum miasta. Taka forma happeningu ;)

  • 2. Data: 2008-10-09 04:12:18
    Temat: Re: taka prowokacja ;)
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    d852 wrote:

    > Ale ciekawi mnie, czym skutkowałoby ( jeszcze np. notoryczne ) picie
    > soku jabłkowego w butelce od tyskiego albo wody z butelki od
    > wyborowej w centrum miasta.

    No bo tak sobie myślę :
    mandatu za picie alkoholu nie mógłbym dostać, no bo to nie alkohol. Z
    drugiej strony, żeby policja się przekonała, że to co myślą, musieli by
    się albo napić albo wydziwiać z jakimś laboratorium czy inną kosmiczną
    technologią.
    No ale, jeszcze być może tego typu zagrywki podchodzą pod inne
    wykroczenie.

  • 3. Data: 2008-10-09 04:13:11
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    d852 wrote:
    > że to co myślą
    że to NIE to co myślą

  • 4. Data: 2008-10-09 05:43:51
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jabłkowego w butelce od tyskiego albo wody z butelki od wyborowej w
    > centrum miasta. Taka forma happeningu ;)

    Jeśli lubisz kłopoty i masz dużo wolnego czasu to spróbuj....

    zbyszek

  • 5. Data: 2008-10-09 06:03:07
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 9 Oct 2008 06:04:38 +0200, d852 napisał(a):

> [...]
    > soku jabłkowego w butelce od tyskiego albo wody z butelki od wyborowej w
    > centrum miasta. Taka forma happeningu ;)

    Pijesz sobie z takowej buteleczki w miejscu, gdzie jest zakaz spożywania
    alkoholu. Podchodzą panowie i mówią: Tu nie wolno spożywać, mandacik. Ty
    mówisz: Ja nie spożywam, to soczek. Oni: My widzimy, że Pan spożywa,
    przyjmuje Pan mandat? Ty: Nie spożywam, nie przyjmuję.
    Sprawa do sądu. Komu sąd uwierzy?

    3mcie się.
    Ps. Pytanie retoryczne :)
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2008-10-09 06:09:37
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    zbyszek wrote:

    > Jeœli lubisz kłopoty i masz dużo wolnego czasu to spróbuj....

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

  • 7. Data: 2008-10-09 06:11:34
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Waldek "Jakec" Bulkowski wrote:

    > Sprawa do sądu. Komu sąd uwierzy?

    I to wszystko ?
    Cała historia ? ;)

    A to sąd wystarczy, że uwierzy ?
    Bez żadnych dowodów - no w tym przypadku jedyny dowód jaki jestem sobie
    w stanie wyobrazić, to musiałyby być zabezpieczone butelki ;)

  • 8. Data: 2008-10-09 06:26:25
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bez żadnych dowodów - no w tym przypadku jedyny dowód jaki jestem sobie w
    > stanie wyobrazić, to musiałyby być zabezpieczone butelki ;)

    Myślę że policjanci przebadali by cię alkomatem. Jakbyś miał 0,00 to by było
    po sprawie

    P.S. Sorki za priv

  • 9. Data: 2008-10-09 06:30:42
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Szymon wrote:

    > Myślę że policjanci przebadali by cię alkomatem. Jakbyś miał 0,00 to
    > by było po sprawie

    Nie o to chodzi. Karalne jest niby spożywanie a nie bycie pijanym. Nie
    jeden dostał mandat zaraz po otworzeniu piwa.

  • 10. Data: 2008-10-09 06:39:23
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik d852 napisał:

    > Nie o to chodzi. Karalne jest niby spożywanie a nie bycie pijanym. Nie
    > jeden dostał mandat zaraz po otworzeniu piwa.
    Czyli otwarcie piwa rowne jest jego spozywaniu - ciekawe :-) ?
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde