  • 51. Data: 2008-10-09 22:36:52
    Temat: Re: taka prowokacja ;)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:2e62s5-33b.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jeszcze lepszy bubel - jak niby opakowanie ma wskazywać na zawartość?
    > Puszki z piwem i puszki z napojami różnią się właściwie tylko
    > napisami.(...)

    Tylko i aż napisami! O te napisy chodzi. W którymś tam stanie USA
    obowiązuje właśnie zakaz spożywania napoi alkoholowych z opakowań
    oryginalnych. Możesz sobie bić piwo na ulicy, tylko przez słomkę z butelki
    czy puszki włożonej do papierowej torebki.

    > Prohibicję od razu wprowadzić... Przecież to i tak nic nie da!

    Ale przynajmniej by miało większy sens logiczny. Teraz wykroczeniem jest
    spożywanie piwa z kartonu po soku, zaś jak będę spożywał sok jabłkowy z
    butelki po piwie, to choć w mojej ocenie jest to bardziej demoralizujące,
    to nie podlega to ściganiu.

  • 52. Data: 2008-10-09 23:06:49
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    d852 wrote:
    > Czy to aby dobry przykład ?
    > Czy wtedy nie zabezpiecza się jakiegoś dowodu z urządzenia dokonującego
    > pomiaru przekroczenia prędkości ?

    Bardzo dobry.
    Nie zabezpiecza się (np. przy pomiarze ręczną "suszarką").
    Dowodem są zeznania policjantów.

    g.

  • 53. Data: 2008-10-10 03:18:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Tylko i aż napisami! O te napisy chodzi. W którymś tam stanie USA

    Tylko żeby je odczytać, trzeba bliżej podejść.

    > obowiązuje właśnie zakaz spożywania napoi alkoholowych z opakowań
    > oryginalnych. Możesz sobie bić piwo na ulicy, tylko przez słomkę z
    > butelki czy puszki włożonej do papierowej torebki.

    Co i tak niczego nie zmienia, bo nawet dzieci łapią, o co chodzi.

> [...]
    > butelki po piwie, to choć w mojej ocenie jest to bardziej
    > demoralizujące, to nie podlega to ściganiu.

    Najbardziej demoralizujące to są głupie przepisy.

    Robienie z alkoholu tabu nie rozwiąże problemów z nim związanych, a
    wręcz przeciwnie.